Даймлер Крайслер създаде най-скъпия в света спортен седан, като за целта взе двигателя на Мерцедес-Бенц S65 AMG.
Това е един от най-мощните създавани някога бензинови турбо-двигатели, въпреки това обаче, специално за Майбах 57S е подобрен още повече. Агрегатът е V-образен, има обем от 6.0 литра и 12 цилиндъра. Постига максимална мощност от 604 к.с. докато при "стандартните" автомобили, на които се монтира, мощността е 543 к.с. Има максимален въртящ момент 737 Nm, който е ограничен електронно, за да се щадят скоростите. Моторът е изцяло ръчна изработка, нещо което трудно се среща в наши дни, и е с подобрена охладителна система и горивни камери с променена форма. С него ускорението на Майбах 57S от 0 до 100 км/час е точно 5 секунди. Още по-впечатляваща обаче е еластичността на автомобила. От 80 до 120 км/час тежкият Майбах достига за фантастичните 3.7 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 280 км/час.
Майбах 57S е снижен с 15 мм в сравнение с базовия Майбах. За S57 Мишелин създава и специални гуми на базата на Пилот Спорт с размер 275/40. Има 20 цолови алуминиеви джанти. Външният вид на Майбах 57S се отличава по променената решетка на радиатора, както и по новата задна броня, чиято форма е съобразена с двете триъгълни тръби на аспуха. Цената на автомобила е определена на около половин милион долара.
{moscomment}