fallback

Mustang пристигна в Париж

В Европа моделът ще предлага избор от два двигателя

Тагове: Ford Mustang
fallback
  • #20
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Визия на Хюндай и всички плюсове умират в зародиш ?!?Кажете колеги,дизайнерите с какво се занимават ?!?Кой им пречи?!?
  • #19
    primorack ( преди 10 години )
    В щатите базовата му цена е 22к долара, а на големия V8 е 31к долара. Дори и цените да станат в евро, като дойдат в европа, пак са много добри. За около 65/70к лева кой ще избере gt86/brz пред мустанг с V8 и 435 коня ;)
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    4 цилиндровия двг., с 314к.с. ще е със същото мито, и акциз като V8 със същата мощност.Плюса е, че при ниски обороти ще гори като нормален двг., а като се включи турботоще имаш мощтност и въртящ момент, като при голям двг.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алоооооо, разбирача..... Къде прочете, че акцизите и митата са върху цилиндрите? Аз подобно нещо не прочетох, но ти явно още спиш и сънуваш. Все пак нали не смяташ, че 4 цилиндровия вариант е по-мощен от 8 цилиндровия. Хората са ти го написали кой колко е мощен. И нали не смяташ, че малкия двг ще е с по-високи мита и акцизи. Та кажи сега какво точно те развълнува така много, разбирачооооо....
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алооо разбирачите.....Дали е 4 цилидъра, или 8.....митата и акцизите са върху конските сили.....Я смятайте пак.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    викаш щом не е 4х4 не е спортна кола. хахаха, оправи ми деня. доста глупави лица пишат тук, но ти определено си с едни гърди напред. и за американците и колите им по добре не се изказвай, че още повече започва да ти личи, кухината между ушите. "умните" европейци, когато започнат да не си броят центовете, когато започнат да не се стискат за всичко, не гледат само колко им харчи колата, а поставят удобството и комфорта на първо място може да говорим. защо колите в САЩ са по евтини. хайде сети се.
  • #14
    вътрешен наблюдател ( преди 10 години )
    че откога масъл карите станаха "сериозни" спортни коли!?обикновено на някое старо шаси се слага мощен (и много лаком мотор), допотопно окачване с листови ресори, гръмливи ауспуси и айдеее да се въртим по завоите - "умните" хамериканци са на 7-то небе и нашенски чалгар-рападжии барабар с тях!та когато започне да се греда като НЕизвращение на 4Х4, тогава ще заприличат поне малко на ИСТИНСКИ коли! а дотогава бай ти форд да им се кефи на воля
  • #13
    страничен наблюдател ( преди 10 години )
    Голямата разлика е, че в Америка много повече хора мога да си позволят масъл кар отколкото хората позволяващи си сериозна спортна кола в Европа.
  • #12
    страничен наблюдател ( преди 10 години )
    Масъл кар 4х4 би било извращение. 2.3 екобууст наистина ще е за по-скромни хора които искат да бъдат видяни с масъл кар. Напълно сигурно в социалистическа Европа V8 ще бъде твърде скъпо удоволствие. Моля, не сравнявайте масъл карс с европейските спортни коли. Това са напълно различни концепции. Масъл карс са двуврати коли с яки двигатели. Напоследък конструкторите им се мъчат да ги направят бързи и в завои а не само на прави.
  • #11
    Друг анонимен ( преди 10 години )
    Че кой в ЕС купува хамерикнски мъсъл-кари!? Освен чалгарите, още ръпонаджиите от *** тип 100кила!
fallback
Последни