fallback

Opel представи Vivaro Combi

Моделът е пасажерски, разполага с напълно остъклен салон и три реда седалки

Германският производител Opel разкри версията Combi на своя модел Vivaro. Премиерата пред публика ще се състои на изложението в Хановер, а продажбите ще стартират непосредствено след това. Новата версия Combi на Vivaro е пътническа и се предлага с избор между две дължини на каросерията - 4998 или 5398 мм. Моделът е оборудван с демонтиращи се триместни седалки на втория и третия ред, като вертикалната част на седалката на третия ред може да се накланя. Задното отделение пък е защитено с облицовъчни панели. Моделът, за който от Opel твърдят, че предлага усещане като в автомобил, може да бъде оборудван с инфо-развлекателната система IntelliLink, както с безключов достъп “Keyless Open & Start“. Двигателната гама на модела е представена от два напълно нови турбодизела, налични с четири нива на мощност. Първият е 1.6 CDTI във версии с 90 и 115 к.с., а вторият - 1.6 BiTurbo CDTI, разполага с каскадно принудително пълнене и двойна система за междинно охлаждане на въздуха като предлага 120 или 140 к.с. Моделът с мощност 120 к.с. изисква средно по едва 5.7 л /100 км, сочи информацията от Opel. Към момента са известни единствено цените на Vivaro Combi в Германия. В родината си моделът стартира от 25 485 евро без ДДС. Още подробности очаквайте по време на изложението в Хановер, което ще се състои между 23 септември и 2 октомври. Снимки: Opel

Тагове: opel vivaro
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея високи фарове дето ги слагат блещят като слънце!Те на камионите ги слагат по-ниско, баси!
  • #6
    Ъ ( преди 10 години )
    Кво ти дете....и *** на Nicky Minaj би се събрал :)
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фар, в който да окъпеш детето...
  • #4
    Кико ( преди 10 години )
    Само малко си оставам скептичен за намаляването на обема на двигателя и дълготрайността на буса, но какво знаем ние тук? Хората са вложили нови материали и технологии, които би трябвало да поемат недостатъците на малките двигатели. Не вярвам с лека ръка да въведат нещо, което бързо ще се чупи. Ще поживеем, ще видим.
  • #3
    Кико ( преди 10 години )
    Моля, моля няма нищо лошо в джойнт венчъра на GM с Renault за гамата лекотоварни. Между другото в Германия е пълно именно с Опел Виваро, а моделът на Рено Трафик се среща доста по-рядко. Всичко е пазар и адаптиран маркетинг.Иначе аз си купих на изплащане Виваро 2.0 CDTI през 2008 и съм доволен като цяло. Добро, непретенциозно и сравнително евтино бусче. Малко е дървено и доста твърди пластмаси, но като се сетиш, че ти трябва за работа просто си е перфектно.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Стига бе, стелките също са на хлОпел. Ама моля ви се недейте така! И хлОпел правят някой неща по колите си освен емблемата, но като се замисля тях май на друго място ги поръчваха...
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Рено като представено като опел за обикновения човек харесващ немски коли. Има и рено като мерцедес за немските хардлайнери. За феновете на японското го има и като нисан. Тия рена са напаст.
fallback
Последни