fallback

В Honda също са готови с автономен автомобил

Японците смятат да пуснат серийната версия през 2020 г.

Компанията Honda показа прототип на автомобил, който не се нуждае от шофьор. Това стана по време на 21-ия Световен конгрес за интелигентни транспортни системи, провеждащ в Детройт. Според представител на марката показаните технологии могат да бъдат използвани за пускането на автономна машина на пътищата през 2020 г.Показаният в Детройт прототип е първият, създаден от Honda в САЩ. В основата на автомобила, който няма да се нуждае от шофьор, е моделът Acura RLX. Машината е оборудвана с камери за следене на пътната маркировка, датчици и радари, които сканират всичко случващо се около колата и предават информацията с GPS.По време на демонстрацията в покрайнините на Детройт водачът на машината е махнал ръцете си от волана. Системата на автомобила е поела управлението и е позволила ускорение, а след това и престрояване в различна лента. Всички маневри са били извършени при движение по магистрала. През цялото време шофьорът е имал готовност при необходимост да реагира и да си върне управлението на колата.От Honda обявиха, че изпитанията на прототипа ще продължат, но в компанията са уверени, че през 2020 г. технологията ще може да бъде внедрена при серийни автомобили на марката.Снимка: Honda  

Тагове:
fallback
  • #13
    Аграр-ар ( преди 9 години )
    За демонстрация на дошовата нива пуснахме 2 сенокосачки на (х)унда! Нии си лежахме с Дошо под сливата, пиехме си шльокавицата и си шмъркахме контрабандното табако (сеш'ли са?).'Ундата разви разрешената скорост, подгони краставото магаре на синора и се преустрои между лехите на чушките и доматите.Тъй като не требеше да праим лютеница, дошовица се появи разярена и ни погна с точилката!Та думата ми е, че стават сакатлъци и с най-добрите 'унди!
  • #12
    ?!!?!/ ( преди 9 години )
    За демонстрацията в Детройт шофьорът свали ръцете си от волана, когато автомобилът се качваше на магистрала. Той разви разрешената скорост. Системата сама използваше спирачки, ако автомобилът се приближи прекалено до този пред него, също така даваше мигачи при смяна на лентите и изчакваше удобен момент за престрояване.Автомобилът лесно се справи с две сливания на магистрали и се престрои в ляво, когато навлезе в участък в строеж. При излизане от магистралата намали скоростта до 50 км/ч.
  • #11
    Де я бе!!? ( преди 9 години )
    Веднага земам 4-5 за наше и ваше село! Ух на батко дошовата радост - мЪде ин (х)унда!!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Премиум автомобилът АКУРА!В България много не ги купуват, щото името малко...
  • #9
    не бе... ( преди 9 години )
    'онда коли за Европа няма, ама ще пуснe скоро летяща сенокосачка! нали са фърковата фирма...)))))))
  • #8
    Аграр ( преди 9 години )
    То и нова автономна сенокосачка скоро ше има! Хем ше си лежим на сенка, хем хондето ше бръмчи по ливадата - ехх...дошов кеФ!! хаха хаха
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    За качеството не знам обаче по надеждност бие всички шваби където ги хване.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    АКУРА ФАНИ *** ЗА шнура
  • #5
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Колко му е да пъхнат Асимо вътре и са готови.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новите модели на ТРОШВАГЕН се разпадат в движение по улиците.Колко трябва да си *** чалгар да им харесваш ***?
fallback
Последни