fallback
Коментари ( 27 )
Напиши коментар
-
#7
инфинити лексус и особено аглока имат силни продажби на американския пазар но като знам американците на какви боклучави пластмаси се радват - линкълни кадилак, всяка кола ще им се видили луксозна а все пак японските не са чак толкова злено в европа конКУРенцията е друга
-
#6
ама големи пазарни специалисти има тук - маркетинголози които на месец взимат повече от колкото повечето хора тук за година и които познават пазара в детайли за последните 10 години казват че ще се борят с,както писаха в ауто експрес, the big boys - споменатите немци вие казвате че тези хора не познават пазара и трябва да се борят с японците
-
#5
A кво значи "конглокенция" ми стана интересно. Колата ми идва малко скъпа и непрактична.
-
#4
***, а защо в Япония никой не се сравнява с Лексус, Инфинити и АКуРа? Защо Ягуар в САЩ не се сравнява с японското трио? Като си отговориш на тези въпроси, може да достигнеш и до отговора на тъпия си въпрос!
-
#3
както казах вчера - красавец! само таблото можеше да е по-добре..
-
#2
а бе защо никой в европа не иска да се сравнява с японци а все с немцито от японските само лексус бих казал че е конглокенция на немското трио но с пазарен дял ненадхвърлял 0.26% малко вероятно да ги уплаши а и като с голям зор надхвърлят пазарния дял на ягуар който така и така е малъккорейците въобще няма какво да ги споменаваме тукв европа евентуално новата DS линия на ситроен да е конглокенция но едва ли (колкото и да ми се иска като фен на ситроен)
-
#1
" Седанът ще трябва да се пребори за клиенти с представителите на голямата немска тройка в този клас A4 на Audi, 3-Series на BMW и C-Class на Mercedes-Benz."Няма Лексус,няма Хонда,Няма Мазда,Няма Рено,Пежо,Киа и други подобни.Има само ГОЛЯМАТА НЕМСКА ТРОЙКА в този клас. Да си го набият в главата Дошо,Нев,док.зумчета и най-вече *** RRE!
21 - 27 от 27
първа < 1 2 3 > последна