fallback

Първата партида Volvo XC90 бе разграбена за 47 часа

Шведите са продавали по 7 бройки в минута

Тагове: volvo xc90 first edition
fallback
  • #40
    Анонимен ( преди 10 години )
    Долния коментар е точен. Тези който са писали в тази тема не правят елементарна разлика между консумация на мощност и сила на звука. Колеги, и двете се измерват във ватове, но са различни неща :)
  • #39
    Анонимен ( преди 10 години )
    я, тука било пълно с разбирачи от озвучаване ... Да ви светна само, че колата има 19 говорителя по 50W средно и отделен субуфер 450W .... сумарно 1400W обща системна консумация на енергия. А силата на звука в колата е около 50W RMS!
  • #38
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гледам най-мощната система Мазерати едишън е 120 вата, а за Волво никакви ватове не се споменават в сайта на bowers-wilkins.Гледам, че и наймощната им система колонен тип за озвучаване на помещения е 200 вата. Кой лъже в случая е пределно ясно. Китайските касетофони са по 1000 вата и тук същите се мъчат да иавадят 1400 при условие, че реалните не са повече от 100. Който иска можем да се хванем на бас за каквото той си пожелае, че не са повече от 100 вата изходна мощност РЕАЛНИ. Навитаци има ли?
  • #37
    nino ( преди 10 години )
    Ето нещо директно от сайта на Bowers&Wilkins.http://***.bowers-wilkins.com/Automotive/Volvo
  • #36
    Angeloff ( преди 10 години )
    Тесла ли си,сатър ли си,незнам,единственото видно нещо е,че си много не начсно с автомобилните премиум системи,и затова го сравняваш с бас касата у гоуфо!
  • #35
    AZ ( преди 10 години )
    Имам познат занимава се с озвучаване на партита и др. подобни.Усилвателя който ползва е 2 х 120 вата синусоидална мощност. Това нещо захранва колони с размерите на хладилник 1.40 висок и ако го пуснеш това на макс в затворена кола най-вероятно ще пръсне прозорците.
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв усилвател? Една тонколона 500 вата тежи 50 кила и то най-добрата, най-олекотената. Една такава колона от супер материали струва към 30000лв. Смятай тонколоните с два големи акумулатора, колко ще тежат и колко място ще заемат. Пък усилвателите са последния дерт.
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако е вярно, значи има *** да дават пари за китайско менте.
  • #32
    До долния ( преди 10 години )
    8 или 10-канален СЪВРЕМЕНЕН усилвател за кола тежи не повече от 4-5кг!!ай стига вече с 200кг тъпизми!!
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    1400 вата само 200 кила трябва да са му колоните. Вероятно 3-4 усилвателя по с 500 вата изходна мощност, плюс още 1-2 допълнителни акумулатора, 40 квадратови кабели, бушони с огромен ампераж. Трябва да не остане място в багажника от тонколони и акумулатори. Абе нещо не е тамън работата в тази статия.
fallback
Последни