fallback

Новият Mustang ще получи 10-степенен автомат

Трансимисията е съвместна разработка на Ford и General Motors

Компанията Ford планира да оборудва новото поколение на Mustang с 10-степенна автоматична трансмисия, която е съвместна разработка с другия голям американски концерн General Motors. Това съобщава агенция Automotive News.За създаването на скоростни кутии с 9 и 10 степени бе обявено още през пролетта на 2013 г. Тогава се предполагаше, че първата трансмисия ще бъде предназначена за моделите на Ford и GM с предно предаване, а втората – за тези със задно.Освен на леки автомобили новата скоростна кутия ще се използва и за всъдеходи. Един от първите модели, които ще получат автомат с 10 степени, ще бъде новото поколение на пикапа Ford F-150.В момента над създаването на 10-степенна трансмисия работят корейците от Hyundai  и Kia, докато скоростни кутии с 9 предавки, произведени от компанията ZF, ще използват концернът Chrisler и групата Jaguar Land Rover.Сега двигателите на Mustang работят в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия, както и с автомат със същия брой предавки. Новото поколение на модела ще се предлага с 3 избора на мотора – 2.3-литров EcoBoost с турбо и мощност 310 к.с., 5.0-литров V8 с 345 к.с. и 3.7-литров V6 с мощност 305 к.с. Снимка: Ford

fallback
  • #12
    Who Cares ( преди 9 години )
    Kakvoto i da poluchi pak shte si ostane brymchashta kola za hora s ryst do 160 cm. A zadnata sedalka e po-skoro za ukrashenie.
  • #11
    x ( преди 9 години )
    Айде, 8 степени добре ЗФ на БМВ ОК, АМА 10 степени ,това е пълна глупост вече!!!
  • #10
    Някой ( преди 9 години )
    Абе това да не ви е камион та 15- степенни скоростни кутии да слагате. Простотия. повече от 6 на кого са нужни.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво сравняваш изобщо ти бе биологичен гаф, кога за последно кара нещо с двоен съединител и кога за последно видя Мустанг освен на постер за да сравняваш?
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не бе Дошо пак не си си пил хапчетата и приписваш на ФВ проблемите на Тойота. Скоростните кутии на Тойота стават на салата и не само автоматите но и механичните. При Тойота скоростната кутия е консуматив. А лошите кутии на ФВ с двоен съединител са със заводска гаранция 10г.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сравнени с недоразуменията на ВАГ няма начин да не е добро. Така, че няма нужда нещо да се пробва, за да се знае, че е по-добре от нещо, което по-зле не може да бъде.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    А ти как точно разбра дали е добро това от Форд, да не си й направил вече няколко хиляди км. или си говориш наизуст. И мустанг кърти да, ама ни са знай точно какво...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГонетките с техните СК с два съединителя гледат и не вярват на ушите си. Техните недоразумения стават на салата след няколко десетки хиляди км. Колкото и предавки да имат. Ето Форд правят наистина нещо добро. А Мустанги кърти просто. Двигателя с 4-цил. обаче да вземат да го махнат от гамата, че се излагат. Мустанг с толкова цил. не е Мустанг.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...10, 11, 12! Ураааааааааааааааа!
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре бре, Ваг пускат 7-8 степенни и феновете в партер от възторг, сега американците пускат 10 степеннен автомат - защо било необходимо. Брех тея двойни стандарти беее
fallback
Последни