fallback

Най-бързият SUV на Нюрбургринг

Range Rover Sport SVR премина през Северната дъга за 8:14 мин.

Новият Range Rover Sport SVR постигна най-доброто време за обиколка на Северната дъга на германската писта Нюрбургринг, с което се превърна в най-бързият SUV автомобил на култовото трасе, съобщава британската компания Land Rover. Времето на автомобила е 8 минути и 14 секунди, което е почти аналогично с постиженията на коли като BMW M5 (E60) и Mercedes-Benz C63 AMG (W204). Не успяхме да намерим официална информация за времената на други мощни SUV автомобили, но според данните на изданието Drive последното поколение Porsche Cayenne Turbo преминава през трасето за 8:17 мин., а Fastestlaps твърди, че BMW X6 M прави същото за 8:24 мин. Рекордьорът Range Rover Sport SVR трябва да стъпи на пазарите през 2015 година, а премиерата му да се състои тази есен. Моделът, който е все още прототип, ще се превърне в най-мощната и бърза машина в историята на британската марка. "Постигнехме този рекорд с напълно заводски Range Rover Sport SVR, управляван от тест-пилотите на компанията", уточняват от Land Rover. Range Rover Sport SVR е разработка на Special Vehicle Operations - спортното подразделение на Jaguar и Land Rover. Той се задвижва от 5.0-литров V8 двигател с турбо компресор, който генерира 550 к.с. Автомобилът тежи около 2.3 тона, но се очаква да бъде способен на спринт от място до 100 км/час за по-малко от 5 сек. Максималната скорост на движение трябва да достига 265 км/час.Снимки: Land Rover

fallback
  • #5
    primorack ( преди 10 години )
    Няма автомобил в моделната гама на Land Rover, който да е паркетен. Да казвате такива работи за всеки луксозен джип е несериозно! Че повечето джипки в класа му са паркетки - няма спор. Моделите на марката имат невероятни възможности както на асфалт, така и извън него. Ако не ми вярвайте почетете малко, изгледате някое клипче и тогава говорете.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Honda CR-V е най-продаваният SUV в света за първото тримесечие на 2014Honda CR-V е най-продаваният SUV за периода януари-март 2014 г. Цифрите, предоставени от консултантите за световния автомобилен пазар Focus2Move, показват глобални продажби на CR-V през тримесечието от 165 017 броя (161 837бр. за същия период през 2013 г.).Класацията Топ 50 на най-продаваните автомобили извежда CR-V на номер 10 в общите продажби и номер 1 при SUV-овете. Допълнителните анализи показват сходен успех и през второто тримесечие, където CR-V остава най-популярният SUV и през май 2014 на номер 8 от месечния чарт с продадени 63 241 броя. Общо от тази моделна година CR-V регистрира към края на май 286 685 продадени броя.Голяма част от успеха на CR-V на глобалната сцена може да се отдаде на оригиналната концепция на автомобила, която той продължава да следва от самото си създаване оптимален баланс между ефективност и поведение на пътя, практичност, многообразие и безопасност на един SUV.Продажбите на CR-V в Европа поеха нагоре през последните месеци благодарение на нововъведението в двигателите 1.6 i-DTEC, част от проекта Earth Dream Technology, който покрива нарастващите изисквания за намалени вредни емисии на дизеловите двигатели и оформилия се тренд за SUV-ове с предно задвижване. Последните вече заемат повече от една четвърт от европейския C-SUV пазар.Новият CR-V с двигател 1.6 i-DTEC едновременно дава отлично пътно поведение (300Nm и 120PS), нисък разход на гориво (4.5L/100km) и емисии на въглероден двуокис от само 119g/km. Комбинацията на олекотен двигател и предно задвижване означава, че CR-V 1.6 i-DTEC е по-лек с 116kg в сравнение с модела 2.2 i-DTEC. Това от своя страна осигурява по-голяма стабилност на пътя и завидна пъргавина. Стилът остава същия уверената визия на четвъртото поколение CR-V, с впечатляваща практичност и обем на багажното пространство от 1648 литра.Новият двигател на Honda 1.6 литра i-DTEC е с алуминиев блок и алуминиева цилиндрова глава и е значително по-лек от 2.2 литровия i-DTEC двигател. Всички отделни компоненти на двигателя също са оптимизирани, за да се намали тяхното тегло и размер като част от иновативната технология. Дебелината на стените между цилиндрите е сведена до 8мм (от 9мм при 2.2 литровия i-DTEC). Това е изключително постижение при разработването на дизелови мотори. В допълнение са използвани и по-леки материали за изработката на буталата и биелите. Двигателят 1.6 i-DTEC се вгражда в последното поколение CR-V, Civic Tourer и Civic хечбек.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Реално Порше Кайен е на първото място от сега намиращите се на пазара СУВ автомобили! Наистина един още не излязъл в производство автомобил няма как да бъде класиран на първо място, щото след една година ще излязат много по-бързи!
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    За мен да обявиш рекорд на нещо, което щяло да излезе догодина е малко странно. А иначе това не са машини за офроуд а за пътища и естествено с някакви офроуд възможности, но при този тип паркетници, офроуда не е основен а нещо като допълнителна екстра. Естествено, че само откачалка ще си купи джип с 550к.с. за да го вре всеки ден в калта или да оре нивата. Има ниша за такива джипки, естествено е всеки да иска парче от пая. За този тип премиумки е много по-важно краткото време за ускорение и добри времена на писта отколкото газене в блато.
  • #1
    POW ( преди 10 години )
    Добра идея, ама маркетинговите трикове целят да 'омаят' възможно най-голям процент потенциални клиенти, а почти никой не ги кара тия коли извън пътя, та таргет групата е прекалено нищожна.
fallback
Последни