fallback

Audi се отказва от вариаторната трансмисия

На смяна идва модернизирана трансмисия с два съединителя

Audi повече няма да поставя на свои модели вариаторна скоростна кутия, като инженерите на германската компания са прекратили работа върху нейното развитие. Безстепенната (Audi multitronic CVT - на снимката) трансмисия ще бъде заменена от роботизирана скоростна кутия с два съединителя (S-tronic). Това съобщи един от топ инженерите на марката Ралф Ригер пред изданието Motoring."Използвахме вариатора, защото той осигуряваше добра икономия на гориво при някои от моделите ни. Вече имаме нова трансмисия с истински предавки, която има още по-добри показатели", обясни Ригер.Към момента Audi поставя вариатори само на модификациите с предно задвижване от семействата A4, A5, A6 и A7. При наскоро показаният фейслифт на хечбека A7 Sportback модернизираната трансмисия S-tronic с два съединителя вече замени безстепенната скоростна кутия.Очакванията са следващия автомобил , при който новата скоростна кутия ще измести CVT да стане семейството А4. Неговото следващо поколение трябва да се появи през 2015 г.Снимка: Audi 

fallback
  • #20
    peposhi ( преди 9 години )
    Колеги, пояснете за неуките - мултитроник на Ауди какъв тип автоматична скоростна кутия е? Тази, при която можеш да минаваш на по-висока скорост и на ръчен режим?!?
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сменя се, но на по-дълги интервали от другите АТ.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    На CVT не се сменя маслото!
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    CVTСе ремонтира без проблем. Мотора ми е с такава трансмисия и съм сменял шайбата и ремъци те. Никакви грижи няма който и да е го направи без технически умения. Обикновена СК или АСК са много сложни и трудни за ремонт а в много случай е по добре да е хвърлиш вместо да се занимаваш. Варианта го няма този проблем и частите са само няколко и евтини.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    DSGКутиите са един медиен рекламен балон с страшно много проблеми. Рекламират ги че уж колите ставали поикономични а на тестовете се оказва че харчат повече. Да са направили нещо скапан от ВАГ е отдавна нещо нормално и простотиите им вече на никой не правят впечатление. Дори колкото повече глупости правят май им е по добре и повече печелят от глупавите си фенове които купуват и после си плащат допълнително за ремонтите които се оказват много...
  • #15
    ha ha ( преди 9 години )
    неразбирате, но се изказвате, CVT, подлежат на ремонт, сменя се веригата която е обвита в гума и "съединителната шайба" и готово, друго всичко е като на обикновена кутия, проблема е да се сменя маслото редовно. (имаме хонда с такава кутия) и наистина е удоволствие да е караш. А DSG кутиите имаха проблеми тези който бяха произведени 2008, после им оправиха проблема, но си остават сложни и скъпи за ремонт.
  • #14
    petle s oriz ( преди 9 години )
    Mazda= Ford,ha-ha
  • #13
    cvt ( преди 9 години )
    Най-доброто "cvt" към момента е планетарния вариатор в приусите- няма колани/конуси- всичко е със статични оси на въртене- http://prius.ecrostech.com/original/Understanding/PowerSplitDevice.htm
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    CVT е най-доброто в трансмисиите. Евтино за изработка, леко, просто във всяко отношение, надеждно, лесно обслужване, пази двигателя защото го държи само в оптимални обороти, допринася за икономия на гориво. Втора кола карам с такава СК. Изключително съм доволен. Ауди грешат, че ги спират. Но явно са си направили сметката, че от другата по-сложна, скъпа и ненадеждна СК ще печелят повече. Печалбарска компания са...
  • #11
    Иво ( преди 9 години )
    Време беше с оглед ниската надеждност ,повишеното вътрешно *** и ограничения въртящ момент който може да предава.Да замениш обаче един трошляк с друг(DSG),означава че много са я окъсали и чакат новия DSG да е готов.
fallback
Последни