fallback

Toyota Prius Plug-in записа рекорд на "Нюрбургринг"

Хибридът измина Северната дъга със среден разход от 0.4 л/100 км

Хибридът Toyota Prius Plug-in записа необичаен рекорд за преминаване на Северната дъга на "Нюрбургринг". По принцип на пистата в Германия автомобилите от всякакви класове се надпреварват за най-висока скорост или най-бързо преминаване, но в случая японската компания избра трасето, за да покаже икономичността на своя модел.Хибридът успя да измине разстоянието от 20.7 км със среден разход на гориво 0.4 л/100 км. Времето за една обиколка на машината, управлявана от пилота Джон Клифърд, бе 20 минути и 59 секунди, а средната скорост - 64 км/ч. От Toyota твърдят, че цялото разстояние е изминато почти без да бъде активиран двигателя с вътрешно горене, но въпреки това е спазено главното правило, за да бъде зачетено постижението. А именно - по време на цялата обиколка скоростта на автомобила да не пада под 60 км/ч.За рекорда е бил използван Prius Plug-in, чиято аеродинамика е била подобрена от заводското тунинг ателие на японците TRD. Машината е оборудвана с 18-цолови джанти с гуми с размер 225/40, на самият силов агрегат, развиващ 136 км/ч., не е променян.  Снимки: Toyota

Тагове: toyota prius plug-in
fallback
  • #10
    бавареца ( преди 9 години )
    морално остарял двигател? и защо така мислиш?
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Морално остарял двигател, който се мъчат да му докарат съвременен разход чрез поставянето на много скъпи и тежащи 300 кила батерии, щото е по-лесно отколкото да проектират съвременен мотор!
  • #8
    100йо ( преди 9 години )
    Тойота се опитват с ориз риба да ловят. Просто батериите им издържат 20км.. Искам да ги видя след това. Или не на писта без трафик, а в градски условия.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Единствения рекорд тука е за най-бавно преминаване на Нюрбургринг. Вече под това време ще трябва да се състезават в категория велосипедни времена.
  • #6
    до Анонимния ( преди 9 години )
    София- Бургас 4.6/100 е с включен темпомат е постижим разход за пости всички съвременни автомобили от среден клас. Къде е тук икономията?
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Возил ли си се наистина, или си измисляш? Кое точно му е неприятното в хибридното такси?
  • #4
    хе-хе ( преди 9 години )
    За 20 мин с 64 км/ч батериите са се изхабили и се е включил двигателя. Лошо. А какво ли ще е ако карат от единия край на Токио до другия в час-пик? Разходът щеше да е съизмерим с нехибридна Тойота. Веднъж се возих в хибридно такси и преживяването беше странно неприятно. Колко ли пошнеприятно би били да караш такава кола?
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    София-Бургас на круз контрол: 4.6/100; Бургас-София на круз контрол: 4.8/100.Нормалната версия на Prius, а не plug-in.Доволен?
  • #2
    Nev ( преди 9 години )
    Еми много добър градски автомобил значи, като се има предвид скоросста!
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    По безмислен рекорд не бях чувал, ако това изобщо е рекорд!? От Toyota твърдят, че цялото разстояние е изминато почти без да бъде активиран двигателя с вътрешно горенеМи хубаво, ако бяха пуснали електричка, щеше да мине трасето с 0л разход и вероятно за двъ пъти по-малко време. А някоя Тесла вероятно щеше да се справи още по-добре. Очаквам скоро Тойота да направят и рекордно нисък разход при каране по инерция по надолнище. То като не могат да изпъкнат с минимален разход на дълъг път, какво друго им оставаше, че да покажат някакъв смешен изфабрикуван, безсмислен рекорд, че и пак специални пакети и т.н. глупости..
fallback
Последни