fallback

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

За първото тримесечие японският автопроизводител е реализирал 2,58 млн. превозни средства

Toyota Motor е продала най-много автомобили през първото тримесечие в световен мащаб, побеждавайки основните си конкуренти General Motors (GM) и Volkswagen (VW), предава WBPOnline. Снимка: Ройтерс За първите три месеца на 2014 г. японският автопроизводител е продал 2,58 млн. превозни средства. За успеха са допринесли високото търсене в Япония и Китай и по-слабата йена. GM и VW все още не са оповестили своите окончателни резултати за тримесечието, но очакванията са, че са продали по около 2,4 млн. автомобила. Прогнозите са, че Toyota ще отчете рекордна печалба в размер на 1,9 трлн. йени за финансовата година, приключила на 31 март, въпреки извършените разходи за изтегляне на автомобили от пазара. Анализаторите очакват, че японският автопроизводител ще остане номер едно в индустрията в следващите години. 2013 г. бе успешна за Toyota, която продаде 9,98 млн. превозни средства. GM пласира 9,71 млн, а немският VW – 9,7 млн. броя. По-рано този месец базираният в Токио концерн съобщи, че изтегля от пазара 6,58 млн. коли в глобален мащаб. Това е едно от най-големите изтегляния на превозни средства, познати на индустрията. До него се стигна след открити дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките. Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания в резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти бяха установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за GM и Fuji Heavy Industries. Още икономически автомобилни новини четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #62
    \ ( преди 10 години )
    Ето ,такива са колите по които хората се обръщат и се снимат до тях,та както казах,не видях никой да заглежда ,камо ли пък да снима Лескъс или Примус,така ,че коментара го оставям на капацитетите из форума.http://youtu.be/Z1Lchp_aIWs
  • #61
    кодош ( преди 10 години )
    1.6-цата на Тойота, дори и старата 124 к.с. дърпа доволно повече и разхода си е съвсем нормален и съпоставим с 90-100 коньови немски агрегати, които съм карал, даващи същия разход. Е, по-безшумен също, ако това има някакво значение. Въобще, кой каквото иска да кара, тука явно се пише само за кодош, истаната е нам, отвън!
  • #60
    ! ( преди 10 години )
    До коментара с мечовете, абе народе, джелязото е измислено на Балканите бре, доста хиляди години преди "западно европейците", японо-монголо-чайните да са били още в любовния поглед на бащите им. Та четете история, ама истинската, не оная "официалната" !
  • #59
    паркинг ( преди 10 години )
    И какво излезе, нямаме пари за нови премиуми, нямаме пари за стари премиуми, нямаме пари за нови лоу-кост, и остава да си купим каквото Талианеца, немеца и Оландеца е ИЗХВЪРЛИЛ! А какво е изхвърлил? Айде вижте в мобилето какво има най-много на вторичния пазар и какво няма, щото хората си ги карат. Пък после джапонците били такива/онакива, .. каквито и да са, хората си продават, а явно клиента е доволен. Да спрем да зяпаме на съседния паркинк! Хубав ден!
  • #58
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота продала най-много, но не се знаело другите марки колко били продали, но предполагали. Това е толкова смешно, нещо като коментар на Дошо. Не виждам много смисъл за сравняване. Тойота е евтина бюджетва марка. 70% от продажбите и са от моделите ай го, аурис и корола.Тоест евтини моделчета за фирмения и административен автопарк още помня забравените с години в подземен паркинг тойоти, купени на килограм от някакво американско кметство. ФВ продава скъпи Аудита, Поршета, Ламбота, Бентли, Бугати
  • #57
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз не знам шушляк ли е или анцунг, само знам че Лексуса за сватбата му е подарък от Лексус, но тъй като колата не е много добра е пратена в европейско атилие, където здраво са *** и махани тавани, ламарини... колата през годините никога повече не е ползвана им 1км. пробег и то само на ток, двигателя още не е пален. А принца е принц на кралство с размер 2кв.км. малко комично звучи, но е истина. Като знам Англия какво голямо кралство е а кралицата кара бентли а принцовете Аудита какво да кажем?
  • #56
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хахаха принца на Монако бил шушлек а *** е нещо повече от шушляк.Той е мушама,хахаха. Баси тъпака си честно. Ако за теб един от най-известните в света благородници със състояние 2 млрд.евро е шушлек в какви ли среди се движиш и какви ли коли караш? Я разкажи за някой твой сън или спомени от предишния си живот! :)))
  • #55
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя шушляк принца на Монако, к'во ми го вадите за пример. Той освен да раздава награди в цирка за друго не става. Дайте да видим из Европата в какво се возят баровците, банкерите и политиците. Във всеки случай не и в лузърски японски казани.
  • #54
    \ ( преди 10 години )
    Интересно ,защо хората се събират и зяпат ,колите пред казиното на Монако,със сигурност не е защото са японски,така ,че там можеш да видиш ,модели ,които трудно можеш да видиш на живо през живота си.Един от тях стои доста ,често там,пред казиното ,като си толкова отворен -кажи каква е марката-ще ти дам жокер,колата е черна и е ретро модел,хайде сега да видиме,професорче,като си толкова запознат .
  • #53
    Плексус ( преди 10 години )
    Лексуса-плексуса на принца не го броиме,също и самоварите,то това кола ли е?Говориме за всички други спортни и премиум марки там.Самовари всеки може да си купи...
fallback
Последни