fallback

Mitsubishi залага на високите технологии при новия Lancer Evo

В Mitsubishi работят върху финалните детайли на новия Lancer Evo Х.

Най-нова информация от фирмата дава пояснения за  две нови системи, които ще бъдат монтирани в новото поколение на Mitsubishi Evo и ще определят неговата висока технологичност. Първата е Super All Wheel Control (S-AWC), супер система за контрол на предаване на движението към четирите колела. В нея участват редица подсистеми и сензори, като Active Yaw Control и Active Centre Differential. Новата система прави Evo изключително стабилен по време на спиране или когато пътните условия са по-сложни. При сегашното девето поколение на Lancer Evolution, това бяха относително слаби места, особено стабилността на колата по време на рязко спиране. Mitsubishi потвърди и това, че ще монтира нова автоматична скорстна кутия при новия Evo, която ще позволява превключването на скоростите да става без това да се отразява на мощността на автомобила. Новата скоростна кутия е от типа DSG, прилаган при VW. Новата автоматична скоростна кутия ще позволи по-добра динамика, като ускорението от 0 до 100 км/час с нея ще става по-бързо отколкото с механична скоростна кутия. Наред с това, тя ще допринася и за икономия на гориво. Mitsubishi Lancer Evolution X ще има три различни режими на работа на скоростната кутия - Normal, Sport, и S-Sport. Официалната премиера на новия Mitsubishi Lancer Evo ще бъде на автомобилното изложение в Токио. Там ще бъдат показани и новите поколения на Subaru Impreza WRX STI, Lexus LF-A, и Nissan Skyline GTR. Очаква се жестока конкуренция при спортните модели в средния клас на японските марки.
Тагове:
fallback
fallback
Последни