fallback

Renault и Nissan сливат четири основни функции на алианса

Целта е постигане на икономии в размер на минимум 4,3 млрд. евро

Алиансът Renault-Nissan обяви, че от 1 април ще започне въвеждането на инициативите за сливане в четири ключови области, с което се цели постигането на минимум 4,3 млрд. евро годишни синегрии към 2016 г. Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Renault-Nissan. Снимка: Ройтерс Управленските екипи и бордовете на Renault и Nissan са финализирали плановете за сливане след консултации с представители на работниците. Първоначално, през януари, алиансът лансира проучвателни проекти за сливане в четири ключови области: инженерство, производство и управление на веригата за доставки, покупки и човешки ресурси. Според плана тези функции ще бъдат съвместно управлявани от Renault и Nissan чрез новоназначен изпълнителен вицепрезидент на алианса, ръководещ всяка една функция, и нов изпълнителен комитет, който да наблюдава сливането. “Сливането в тези четири ключови бизнес функции ще доведе до моментално увеличение на ефикасността и ще подпомогне за постигане на конкурентни мащабни икономии, каза Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Renault-Nissan. - След това синергиите ще ни позволят да дадем на клиентите по-високостойностни автомобили и да останем водещи в областта на иновациите.” За инженерството ще отговаря Цуйоши Ямагучи, директор на алианса за платформи и части. Шохеи Кимура поема производството и управлението на веригата за доставки, Кристиан Ванденхенде - покупките, а Мари-Франсоа Дамесин ще ръководи отдел човешки ресурси. Съвместната дейност на Renault и Nissan стартира на 27 март 1999 г., когато бе основан алиансът.  А конвергенцията в четирите ключови бизнес функции е последната стъпка в 15-годишната еволюция на Renault-Nissan Alliance. Алиансът между Renault и Nissan е най-дълго просъществувалото и най-производително междукултурно сътрудничество в автомобилната индустрия. Компаниите вече интегрираха няколко функции, включително информационни технологии, логистика, обмитяване и търговия, покупка. Renault-Nissan Alliance се нарежда сред четирите най-големи в света автомобилни групи по отношение обема на продажбите. Компанията има партньорства и съвместни предприятия с Daimler, Mitsubishi, AvtoVAZ, Ashok Leyland и Dongfeng.

Тагове: nissan renault
fallback
  • #5
    Дошо до долния ( преди 10 години )
    Пич вземи се прегледай! Ако в GT-R имаше и едно винтче от рено то японците щяха харакири да си направят.А Хонда и с 2 цилиндъра ще върви повече и много по-дълго от рено ако ще и да е с 20 цилиндъра!
  • #4
    Derby-cola Racing ( преди 10 години )
    Доше добре че бяхa фрaнсетaтa дa нaпрaвят двигaтеля нa прехвaленият ти ГТР инaче сегa щеше дa е с 3 цилининдув *** кaто някои хондa !!!
  • #3
    Дошо ( преди 10 години )
    А най-голямата и добра икономия ще направят ако Рено спре да бълва недоразумения които даже ги кръщава като "коли"! Що материал трошат тия полудържавни франсета - материал, който японците ще оползотворят в пъти по-добре и ефикасно
  • #2
    Cenitell ( преди 10 години )
    Според избраното ръководство:от японците -технологиите и качеството, от французите-алабалата :)
  • #1
    SILVERARROW ( преди 10 години )
    Ето така се прави бизнес.Браво на Renault-Nissan Aliance.
fallback
Последни