fallback

Около света с Unimog

Младоженци си организираха меден месец за авантюристи

Всеки има различна представа за най-добрия меден месец. Едни предпочитат луксозни дестинации, а други - луди приключения. Дженифър и Петер Глас са от втория тип младоженци, като вече година обикалят света със своя Unimog. Приключението на младоженците стартира през април 2013 година от Източна Европа. Маршрутът им продължава през Турция, скалистите терени на Анадола, пясъчните дюни на Иран и Персия, като предстои преодоляването на Непал, Тибет, Китай и Монголия. Двойката обикаля света с един от най-доказаните спътници за подобни пътувания - Mercedes-Benz Unimog 1300 L. Германският офроудър разполага със всичко необходимо за целта - спалня, кухня и санитарен възел, като набавя енергия, чрез гориво и слънчеви панели. "Ако има превозно средство, което може да ни отведе до края на света, това е Unimog", споделят младоженците в своя интернет блог. Машината събира 540 литра дизелово гориво и 180 литра прясна вода, като тежи около 7 тона. Налични са блокажи на диференциалите, както и модерни системи, които превръщат пътуването по пресечени терени в удоволствие. Дженифър (36 г) и Петер (41 г) са нарекли своя автомобил Glaarkshouse, което представлява съчетание от фамилиите им - Глас и Паркс (моминското име на Дженифър), като е добавена и английската дума за къща - "house". "За някои това може да е само камион, но за нас е дом", казват авантюристите. Двамата не са планували кога ще приключи пътуването им. Настоящата цел е Монголия. Приключението им може да следите на www.glaarkshouse.com.Снимки: GlaarkhouseОще по темата:23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-Wagen

Тагове: unimog
fallback
  • #15
    хахаха ( преди 10 години )
    Абе вие *** и комплексарите всичко сте карали,возията му знае чак,леле майко.
  • #14
    RWD ( преди 10 години )
    В статията ясно пише, че машината събира 540 литра. Аман от скептици. Има много подобни авантюристи обикалящи света с автомобили и камиони. Със сигурност машината е модифицирана, за да се справя с дълги преходи.
  • #13
    тракторист ( преди 10 години )
    А най-големия майтап е че резервоара му е 130 л. Ако предположим, че харчи 30/100 това са малко над 400 км. През местата, които минава това са смешни км. за да намери следващото място да зареди. Явно екипа на МБ се е движил след тях да ги снима и цистерната с гориво също. Абе цялата работа е зле скалъпена реклама, съшита с бели конци. Предполагам ще има наивници да повярват за медения месец и другите сладки приказки. Истината обаче е друга...
  • #12
    тракторист ( преди 10 години )
    Unimog му дават разход 22,9/100 дизел, но когато е празен. Теглото му празен е 3600 кг. В случая е двойно тегло 7 т. и разхода на гориво в никакъв случай няма да е под 30/100. Това обаче не е всичко. Максималната му скорост е 91,5 км/ч, а от 0 до 80 се набира за 33,5 сек. Двигателя е 5958 куб.см. с впечатляващите 130 к.с. и само 480 Nm. Единствените екстри са серво и климатик. Цена гол като пушка над 100 000 евро. Возията на това чудо е отврат и на тези хора наистина трябва много да им платят МБ
  • #11
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Убеден съм, че ще успеят-щом Мерцедес осигурява хотелите,храната за път и цистерните с гориво край пустините и пущинаците-немска организация, няма лабаво :)
  • #10
    Ime ( преди 10 години )
    Абе то и техните колици не са харчели като този змей, нито цената им е била толкова висока. Иначе и аз пътувам с колело и палатка, ама с парите, дето струва само камиона мога да пътувам няколко години наред. Та не ми разправяй, че не било само до пари...
  • #9
    Karacho ( преди 10 години )
    В казармата на 131-та ,му даваха по норма 50л/100км с включени пресечени и лоши терени ,при общо тегло с оборудването 12т.но,никога не я е постигал -в повечето случай около 35-40л.без икономично каране.Старшината,редовно си пълнеше резервоара на колата от икономията на камиона,даже в повечето случай оставяхме и количество във бензиностанцията на поделението,просто нямаше къде да го събереме,ех ако имах в какво и къде да го събирам.........
  • #8
    Алекс ( преди 10 години )
    А от ГДР с "Трабант"-и влачещи четириместни каравани.
  • #7
    нововнос ( преди 10 години )
    "Баси и кефа,с тая машина,е в краен случай става и със Зил-131 или Урал,само дето лочат повечко гориво"Малко повече от "повечко" харчат руските бензинови черни дупки. Зила е 60л/100км бензин. Унимога не знам колко харчи, но няма да е повече от 20-23 нафта на 100.
  • #6
    Karacho ( преди 10 години )
    Баси и кефа,с тая машина,е в краен случай става и със Зил-131 или Урал,само дето лочат повечко гориво!
fallback
Последни