fallback

В САЩ избраха най-надеждните автомобили

Лидер в рейтинга на J.D. Power е Lexus, следван от Mercedes-Benz

Авторитетната компания J.D. Power обяви резултатите от ежегодната си класация за най-надеждните автомобили (VDS). За трета поредна година лидер в нея е Lexus, като далеч зад него остават Mercedes-Benz, Cadillac, Acura, Buick и др. По сегменти с най-много първи награди – 8, е концернът General Motors, следван от Toyota – 7 и Honda – 6. Lexus GS е лидер по надеждност при средно големите премиум автомобили. Снимка: Lexus Компанията провежда изследването си за надеждността на автомобилите вече 25 години. В него се отчитат броя на повредите, възникнали през последните 12 месеца при машини, произведени през 2011 г. Средната надеждност на возилата се определя от количеството проблеми при 100 автомобила от даден модел. Съответно най-ниският резултат показва и най-добро качество.Изследването показва, че проблемите с надеждността на автомобилите се се покачили със 7 % в сравнение с общия показател от предишната година. Това се дължи на по-големия брой повреди на двигателите и трансмисиите. Най-голям спад на качеството има при 4-цилиндровите бензиновите мотори, както и при дизеловите двигатели. А съответно най-малки проблеми има при 5- и 6-цилиндровите агрегати.Ето го и пълният рейтинг, направен от J.D. Power:Класиране по сегментиВ класацията по сегменти най-много първи награди – 8, има концернът General Motors с моделите Buick Lucerne, Cadillac DTS, Cadillac Escalade, Chevrolet Camaro, Chevrolet Volt, GMC Sierra HD, GMC Sierra LD и GMC Yukon. Втора е Toyota Motor Corporation със 7 първи места, присъдени на моделите Lexus ES, Lexus GS, Lexus LS, Lexus RX, Scion xB, Toyota Camry и Toyota Sienna. На трето място е Honda Motor Company с 6 награди за моделите си Acura RDX, Honda CR-V, Honda Crosstour, Honda Element, Honda Fit и Honda Ridgeline.Леки автомобили (в червено са лидерите, а под тях подгласниците):Кросовъри, миниванове, ванове, пикапи (в червено са лидерите, а под тях подгласниците): Класацията от миналата година: J.D. Power избра най-надеждните автомобили 

Тагове: J.D. Power
fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    J.D Power направил допитване може би на 1000 собственика на коли. Но разбираш ли пропуснал да попита 23 милиона клиенти на Тойота-Лексус, които осъдили марката. Явно на J.D Power не им е направило дори впечатление колосалната глоба от 1 милиард долара наложена на Тойота, за укриване на дефекти по колите си. Кво толкова, че колите не искали да спира или сами ускорявали а от вчера са привикани отново в сервизите защото сега сами си спирали. Това ако е надеждност!?!Невероятно вдигнали са малко на горе и Сцион, след издънката през миналата година когато беше на последно място, но от Тойота пропуснали да споменат на J.D Power, че Сцион е всъщност Тойота и се прави в заводите на Тойота от работниците на Тойота и е идентична с моделите на Тойота. Разликата между Сцион и Тойота е каквато е разликата между Опел и Воксхол, тоест никаква, едни и същи коли са. Но журналиста като не знаел и издънил положението и стана ясно че е платена класация. Не може един и същи автомобил на една и съща марка под емблема Тойота да е най-надеждна а под емблема Сцион най-ненадеждна. Ама трябва и мозък за да го осъзнаеш.
  • #33
    Пора ( преди 10 години )
    S класата е по скъпа от лексуса, аз друг Мерцедес не признавам (освен някои от спортните модели)....
  • #32
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Мерцедес да направи банкет, че е втори и то на по-малко то 2 пъти повече повреди от Лексус!А Народната кола има доста работа, докато стигне средната стойност за отрасъла автомобилостроене.
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз живея в САЩ вече 11 години и когато излезе класация на J. D. Power and Associates, няма как да не е вярна. Някои пишат че Лексъс продвали най-малко коли и затова така било, но горе си пише че класацията е правена като се броят колко проблеме се срещат на жсеки 100 коли, а дали са продали 1 милион или 10 000 - бройката е пропорционална.Лексъс продават много повече коли в САЩ от БМВ и Мерцедес тъй, като предлагат в *** повече екстри, макар и на малко по-висока цена.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    В момента фирмите се борят за продажби. Бугати правят коли с дърво, кожи и алуминий, само че 1000 човека могат да си позволят тия коли. Мнозинството хора могат да си купят само от колите които се произвеждат масово, защото са необходими за ежедневни нужди. Като имам с какво да отида от точка А до точка Б много не ми пука дали колата име е с пласмаса. Би ми било по-приятно ако е направена по-добрре, но ако това ще ми коства да речем 8000 повече при закупуването, някакси това отива на заден план.
  • #29
    Бегайте! ( преди 10 години )
    В момента всичките прозводители правят маркетингови лъскави и технологични подобия на автомобили...от 2005 насам и само някой отделни модели коли от всички марки..които си заслужават..всичко друго са пълни боклущи..еднодневки..3 цилиндрови..синтетични кожи...пластмаси навсякъде...няколко модела на една и съща платформа...2 турбини..3 турбини..копресор + турбина.."умни системи"...замазани за да изглеждат добре...промиват мозъците на хората...само пари да се печелят..
  • #28
    Karacho ( преди 10 години )
    Я,пак,коя е най високотехнологичната марка ,че ми стана интересно и смешно?
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    При 10-11 годишните автомобили Фиестата е направена от Мазда и е копие на Мазда 2. Така, че твоята Фиестичка, можеш да си е завреш там където слънце не те огрява и да си мислиш, че е на 10-то място и някои други са след теб! Ама ти верно ли си вярваш, че ***, който караш, може да бъде сравнен с най-високо технологичната марка. Ако е така си много зле. Всъщност ти дори не можеш да запомниш от къде се пущат фровете на други автомобили, а се мъчиш да се правиш на оригинален. Смешен си.
  • #26
    бъчваря ( преди 10 години )
    Прочетете темите отпреди 2-3 дни. Там съм обяснил защо Лексусите са в огледалата ми. Просто се заяждам с тях. И между другото, сега погледнах класациите на TuV 2014 за 10-11 годишните автомобили. Е, Фиеста е на десето място от сто и кусур автомобили. Та кой е в грешка, не знам. Това поне оправдава втората ми покупка на същия модел.
  • #25
    Очевидец ( преди 10 години )
    Нищо ново по слънцето - Тойота както винаги на върха, зомбираните фенчета на чалгавагон както винаги са в отрицание на реалността.
fallback
Последни