fallback

Bugatti Veyron срещу Koenigsegg Agera R

Двете суперколи премериха сили на драг състезание (Видео)

Bugatti Veyron и Koenigsegg Agera R са два върхови автомобила, които демонстрират максималните възможности на автомобилната индустрия днес. Разполагат с мощност от над 1000 к.с., спиращи дъха ускорение и максимална скорост, както и с цена, която повечето простосмъртни дори не могат да си представят.Кой от двата автомобила обаче се справя по-добре в това, в което е най-добър - ускорението от място? Отговор на този въпрос дава изданието GT Boаrd, което противопостави Bugatti Veyron Vitesse и Koenigsegg Agera R в драг състезание.Организаторите на надпреварата не разкриват никакви резултати, но пък видеото е достатъчно красноречиво. Все пак от GT Boаrd поясняват, че в този дуел Koenigsegg Agera R (модел 2011) участва без система за бърз старт, тъй като моделът получава такава през 2012 година. Veyron Vitesse има и използва Launch Control.Koenigsegg Agera R от 2011 година разполага с 1115 к.с. и 1200 Нм. При Veyron стойностите са 1200 к.с. и 1500 Нм. Двата автомобила имат много сходни динамични характеристики, това са два от най-бързите автомобили на планетата.Видео: YouTube

fallback
  • #16
    reventon ( преди 11 години )
    vse sum vijdal zabludeni hora,ama za pruv put popadam na takuv kato teb :D :D,vlez v youtube i napi6i koenigsegg vs bugatti i vij na su6tata pista kakuv SRAM bere veyrona :D,ne prikazvai samo prazni prikazki,da kazva6 na 4ernoto bqlo
  • #15
    reventon ( преди 11 години )
    eei pisna mi ot razbira4i,agerata teji polovin ton po-malko,i e na svetlinni godini pred debeliq i grozen veyron,vijte kakvo se slu4va s veyron ot letq6t start s 50,ima dostatu4no klipove,prosto go pravi za smqh :D :D
  • #14
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 11 години )
    GOLF e imperatorat na Iaponia
  • #13
    До Das Auto ( преди 11 години )
    И понеже много си вчрват със съединените два V8 двигателя, за това не допускат друг хиперкар на единствената писта на която може да се бие рекорда му (защото пистата е собственост на VW). Аз предпо4итам Клонинга, защото хората развиват технология, а не бутат под капака просто най-голямото което имат.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо разбрахме че не разбираш нищо, няма смисъл да се пънеш от няколко ника. Отиди и пусни видеото в детската градина децата да ти обяснят кой е победителя. Агерата настигна и изпревари Вейрона, след като Вейрона отпусна газта. Само че трябват минимум 2 гънки за да го разбереш. С една не става, бегай при децата да те светнат.
  • #11
    reventon ( преди 11 години )
    koe e pobedilo v draga,bugatti,ti o4i ima6 li we,izmislen,samo strarta mu e dobu,za6toto polzva launch
  • #10
    до Дошо ( преди 11 години )
    Ти оня с ролетката не го мисли! Явно си е направил сметката по-добре от теб!Спомням си коментарите ти точно преди една година - когато Golf7 и Kia C'eed направиха дебют през един ден и ти беше толкова ехиден и самоуверен в сравненията между тях.Но какви са РЕЗУЛТАТИТЕ една година по-късно,Дошко?-Golf 7 стана в края на годината кола N1 в Европа-Golf 7 стана по-късно кола N1 на САЩ-Golf 7 стана съвсем скоро кола N1 в ЯпонияНещо да си чул в това време за Kia-ta!Онзи с метъра си е знае бизнеса.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошооо, Дошо гледаш едно а виждаш друго. Първо това не ми изглежда на драг, защото Koenigsegg Agera R тръгна първа, но сякаш отпусна газта, защото Вейрона го задмина като спрял. А накрая всъщност Koenigsegg Agera R изпреварва Вейрона след като Вейрона отпусна газта. Това всеки средно интелригентен го вижда. Ти естествено умствено си на ниво три години и като се има предвид нулевия ти опит в шофирането и липсата на кола и книжка е нормално да задръстиш статията с тъпизми. Това са някакви тестове.
  • #8
    до питащия ( преди 11 години )
    Естественно Bugatti победи в драг-а,а Koenigsegg успя да го доближи едва при спирането! И друго - този тип "състезания" не говорят нищо за автомобила - мрежата е пълна с материали за "назобени" автомобили/е,при тунерите,не като тези направо от заводите/които имат мощност от 1700+,2000+,дори над 2500 к.с.При един подобен хиперкар не е толкова важно нито това ускорение,нито екстремното време на пистата,защото никой от собствениците не може да се доближи дори до този лимит.Всичко е само маркетинг.
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Еторе Бугати, ако стане..." ще види какво? Възродена марка и нещо средно между автомобил и самолет произведение на инжинерното изкуство и мисъл. Най-добрата кола на планетата, поставила и рекорд за скорост на сериен автомобил носи неговото име. Това вече близо 9 години, уникални автомобили в къси серии на които цената в бъдеще ще расте. Лошото за всички хейтъри е че предстои излизането на наследника на този уникален автомобил.
fallback
Последни