fallback

Lexus обнови CT200h

Подготвя се по-мощна версия

Луксозната японска марка Lexus разпространи първите снимки на обновения CT200h. Най-компактната кола в гамата на марка ще бъде представена официално в края на този месец по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Новият CT200h е получил леки промени в дизайна, които са в стила на най-новите модели на марката. Така например решетката на радиатора вече се състои от един елемент и разполага с богато количество хром. Променени са също така задната броня и джантите, докато интериорът все още не е разкрит. Като цяло дизайнът е станал по-динамичен и по-модерен, като ще позволи на модела да бъде актуален поне още няколко години. Не се съобщава за промени в задвижващия агрегат на CT200h, но спекулациите сочат, че обновената версия ще демонстрира оптимизирани динамика и разход на гориво. Ден преди официалните снимки на обновения модел да бъдат разпространени, в интернет се появи информация, че Lexus готви нова версия на CT200h. Информацията е ограничена, но се очаква това да бъде по-мощен вариант. "Ако разполагахме с още един задвижващ агрегат, продажбите на модела биха били по-силни. Така бихме имали възможност да привлечем нови клиенти", заяви пред Motoring Марк Темплин, изпълнителен вицепрезидент на Lexus. Всички подробности ще станат ясни следващата седмица, когато автосалон Лос Анджелис 2013 отвори врати.Снимки: Lexus

Тагове: lexus ct200h
fallback
  • #8
    кики ( преди 10 години )
    Лексус ли не е луксозен? Аз пък не се сещам за по-луксозен европейски автомобил, а за качество и надеждност, просто ги удря в земята немските булдозери. Щото то дизела си е само за багер, трактор,кораб,камион и др.земеделска и строителна механизация.
  • #7
    фермера ( преди 10 години )
    До Анонимния който обижда на местожитителство.И тук на село вече караме INFINITI M Hibrid,така че тази технология нне ни е непозната..Иначе тракторите са ни дизел и ги гараме със GPS навигаций който струват повече от нова Дачия Дъстър !!!
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дотира тя нищо не дотира, просто хората се убедиха в предимствата на дизела и производителите просто отговарят на търсенето. Няма много балами дето да платят 2 пъти повече за хибрид който харчи с 10-15 % по малко от дизеловия му аналог, като същевременно е по сложен и скъп за поддръжка.
  • #5
    Чичето ( преди 10 години )
    Европата си дотира дизела, затова хибридите не вървят там. Но това си е проблем на Европата - нейните производители изостават технологично и сега са 2 поколения назад с хибридните технологии. Тоя Лексус специално откакто излезе е лидер по ниски емисии в сегмента, а като гледам скоро и няма да го настигнат.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не съм виждал щото са малко *** дето си ги купуват явно. Което е добре, щото аз с *** не общувам (тук направих малко изключение за теб). Лексусите по Европата някак си така ги не предпочитат.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много грозно и този път Лексус остават верни на себе си, дори не знаех, че съществува техен хечбек модел...
  • #2
    EVOQUE1 ( преди 10 години )
    Da tova moje da e he4a,ako NE tarsi6 rentabilnost,dizain,luks i ako iska6 da si ostane6 devstven cial zivot i ako niama6 5 leva v djoba
  • #1
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    Е тва е хеча!!!! Лексус или Инфинити - това е въпроса в наши дни!!!
fallback
Последни