fallback

НОВИЯТ МЕРЦЕДЕС S КЛАС – ЧУДО НА ТЕХНИКАТА

Мерцедес Бенц определя новата си S класа като най-технологичният автомобил от луксозния сегмент предлаган днес на пазара. Разбира се това е част от рекламната стратегия на фирмата и от Щутгарт се чуват подобни неща вече 20 години при появата на всеки нов модел.

От друга страна прекалената технологичност не винаги е привлекателна за потребителите и това се видя с предишния модел на луксозния Мерцедес S, който имаше много проблеми именно при елементите, носещи прекалено висока технологичност.     Сега идва деветото поколение на S класата обозначена като W221. Вярно е, че технологичните чудеса при нея са многобройни:-         Спирачен асистент плюс (спирачната сила се увеличава автоматично, когато сензори монтирани на предната броня преценят, че се намирате прекалено близко до колата пред вас)-         Предварителна безопасност ( ако сензорите и датчиците на колата преценят, че е възможен инцидент системата натяга предпазните колани, автоматично затваря прозорците ако са отворени и подготвя въздушните възглавници на предните седалки)-         Нощно виждане (нова система на базата на инфрачервена светлина позволяваща по доброто идентифициране на  околните обекти)-         Active body control (намалява "поднасянето" на колата с 60%)-         Система за управление по подобие на i - Drive при BMW. (позволява да се контролира навигационната система, отоплението/охлаждането, аудио системата и др.)-         Distronic cruise control (темпомат, работещ доста по-добре от този монтиран на предходните модели. Намалява или увеличава скоростта много по-плавно при движение в трафик с променлива скорост)-         Камера показваща на монитор обстановката зад колатаМоже да се изброяват още неща разбира се, защото новата S класа е кола на 21 век. Седалките са с подгряване и охлаждане и имат функция за масаж, скоростната кутия се превключва с бутони намиращи се на волана, интериорът е снабден с DVD player  и т.н.      Новата S класа е по-голяма от предшественика си във всички измерения. Както при предишния модел и тук има възможност за избор на две дължини на каросерията - 5076 мм. и 5206 мм. Това е съответно с 33 и 43 мм. повече от предишния модел. Колесната база е увеличена съответно със 70 или 80 мм. при двете дължини. Тези нови измерения позволяват всеки пътник в колата да има първокласни условия и удобства.      Три от четирите двигателя с които е оборудвана новата S класа са също нови. Най-малък ще бъде 3.5 литровия V-образен шест цилиндров двигател с мощност 272 к.с. Нов ще бъде моторът на S 500. Това ще бъде осем цилиндров двигател с мощност 388 к.с. и 530 Nm въртящ момент, постиган при едва 2800 оборота в минута. Той ще позволява на S500 да ускори от 0 до 100 км/ч за 5.4 секунди. Най-мощният 12 цилиндров двигател задвижва S600 и има мощност от 517 к.с. Въртящият момент е впечатляващ - 830 Nm при 1900 оборота в минута.      Новата S класа на Мерцедес-Бенц е оборудвана стандартно със седемстепенна автоматична скоростна кутия 7G-TRONIC.
Тагове:
fallback
fallback
Последни