fallback

Симфонията на Porsche

Седемте поколения 911 се събраха, за да изпеят "Честит рожден ден"

Автомобилните фенове сме странни птици. Това, което за повечето хора е просто бръмчене, за нас е музика. По-напредналите дори могат да различат конкретен модел и двигател само по звука, който издава. Специфичният звук на Porsche, разбира се, няма как да бъде объркан, особено ако става дума за култовото 911. Вероятно затова производителите избраха именно този начин да отбележат 50-годишния юбилей на най-дълго произвежданата спортна кола в Европа. Те събраха всички 7 поколения на Porsche 911, чиито двигатели "изсвириха" американската версия на песничката "Честит рожден ден". Видеото е наречено Симфонията на Porsche. Оригиналното 911 е представено през 1963 г. на автосалона във Франкфурт, но с името името 901. Следва бърза промяна заради конфликт с Peugeot, който държи правата за означения на модели с числото 0 в средата. Затова автомобилът е прекръстен на 911 и година по-късно излиза в серия. Първоначално се предполага, че цифрата 911, показваща серията на каросерията, ще бъде използвана само за конкретен модел. Такъв е случаят с предшественика на 911 - Porsche 356. След огромния успех на модела, в Porsche решават да дадат номер 911 на всички двуместни купета със задноразположен двигател. Второто име – Carrera, се появява доста по-късно. То се отнася за модификациите с атмосферен мотор, докато тези с турбина получават името Turbo. Тази градация се прилага и към съвременните модели.Видео: YouTube

Тагове: porsche 911
fallback
  • #9
    PORSCHE ( преди 10 години )
    Честит Рожден Ден, 911Най-великия модел на света от най-великата марка на света.THERE IS NO SUBSTITUTE!!!
  • #8
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    do RRE...mi kato e kosmi4eska muzika da go zapi6at na disk i direktno na mars, da tursi voda i jivot!izlel e Delio haidutin!lqtoto bqh v UK i vidqh novoto 911 -bqlo, 4erna djanta,opu6en smuknat stuklen targa pokriv...emi gazariika si e,priznavam, 4e mi padna 4eneto...
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    ГТР е някакъв пластмасов плейстейшън в сравнение с шедьоврите на Порше. Те като са го мислили тоя японски леген, отправна точка им е бил точно 911 на Порше. Лесно е да имаш база за сравнение. След 50 години ГТР-ите ще са изгнили по моргите, а поршетата ще са все така легендарни и желани от колекционери и автомобилни фенове.
  • #6
    Груди ( преди 10 години )
    ДА вземат да купят 3,8 л. ДВГ на ГТ-Р да разберат какво е музика,
  • #5
    2JZ ( преди 10 години )
    Хе-хе, да, тая "симфония" на Порше в сравнение с тоя японец е като чалга на плейбек на фона на изпълнение на живо.
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ей за тоя фен говоря:
  • #3
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Хех, швабетата само тая синтетика ли могат? Записвали, трили, наслагвали, нагласяли... А имаше един фен с Тойотка дето свиреше джингъл белс на живо, сещате ли се? Е, това е разликата между истинските ентусаиасни и комплексираните въздухари.
  • #2
    Дошо ( преди 10 години )
    Като тръгнат на път и симфонията става какафония от звуците на изпадащите от тях части
  • #1
    RRE ( преди 10 години )
    Na tova se kazva kosmi4eska muzika
fallback
Последни