fallback
Коментари ( 5 )
Напиши коментар
-
#5
Точно така според мен трябва да изглежда хибрида - малък, подпомагащ пестенето на гориво и ускорението мотор, без да се заема с важните функции. на практика една кола е лакома при ускорение, особено ако собственика не може да си направи сметката как да кара от светофар до светофар или как да кара така извън града, че да планира изпреварванията си без много много да натиска *** на газта.
-
#4
Бих казал, че нютон метрите са доста по-важни от мощността, а 65 нм са сериозен въртящ момент. Все пак трябва да имаш малко инженерни познания, че да правиш разликата.Въпреки всичко, дори като фен на марката, бих казал, че могат по-добре и има върху какво още да работят в бъдеще!Разходът на гориво също не е впечетляващ, а по-ското като на нехибриден автомобил, но все пак да не забравяме, че говорим за постоянно четворно задвижване.
-
#3
Re6enie na Subaru,dostoino za admiracii
-
#2
13к.с. електромотор и го наричат хибрид. айде по леко с изхвърлянето
-
#1
Нещо повече, моделът има просвет от 221 мм, като е ПОЛУЧИЛ и доработки по шасито
1 - 5 от 5