fallback

Porsche 356C с пробег милион мили

Колата се използва за ежедневно возило в продължение на вече 50 години

Ретро автомобил за ежедневна кола. Подобно удоволствие могат да си позволят малцина, тъй като тези возила не са конструирани за динамиката на днешния свят. Части се намират трудно, а поддръжката не е за всеки.И докато повечето коли на възраст над 40 години стоят паркирани в гаражи, едно Porsche 356C не спира да обикаля света. На километража му са навъртени почти 1 милион мили (980 000), но това въобще не притеснява неговият собственик."Автомобилът е като нов, вярвам му и го шофирам всеки ден", споделя Гай Нюмарк от Сан Педро, Калифорния, който вече 50 години притежава синьото Porsche 356C.Автомобилът става член на семейството на Гай Нюмарк само месец, след като излиза на пазара. Шофиран е ежедневно, като до момента не е имал сериозни проблеми. "Три пъти съм правил леки ремонти на двигателя, а първата авария с трансмисията се случи, когато колата беше на 900 000 мили - смених три лагера и стана като нова", хвали се Нюмарк. Въпреки преклонната си възраст и впечатляващия пробег, Porsche-то изглежда в завидна форма. Салонът е запазен, а по каросерията няма следи от ръжда. Собственикът споделя, че въпреки скромните си 95 к.с., това е най-приятната кола, която някога е управлявал - "Имам я от толкова години, а все още изпитвам вълнение, когато седна зад волана й".Моделът 356 се повява за първи път през 1948 година. Това е първият автомобил на Porsche. Версията 356C излиза през 1963 година, като се отличава с четири дискови спирачки и най-мощният двигател на компанията, доставящ 95 к.с. Моделът се продава както в Европа, така и в САЩ, а производството е прекратено през 1966 година - цели 3 години, след премиерата на неговия заместник - легендата 911.  Снимки и информация: Petrolicious 

Тагове: porsche 356c porsche 356
fallback
  • #27
    До Дошо ( преди 11 години )
    Какво ще акаш, като по цял ден ядеш само бой?
  • #26
    Sheldon ( преди 11 години )
    @Прометей :D
  • #25
    Прометей ( преди 11 години )
    Дошо, не им обръщай внимание на коментарите до теб, карай си спокойно Старлета и след 100 години и още 2 000 000км поршето ще заприлича на тойотката ти. Или както са казали хората: всяка кола рано или късно се превръща в Тойота!
  • #24
    Прометей ( преди 11 години )
    Не е много по тематар но все пак един къс виц: Защо на всяка Тойота и трябва поне седмица за да вдегне 100км/ч? Ами защото докато ускори до 100 и вече са я прибрали за сервизна акция :)
  • #23
    Ебалдошо 2 ( преди 11 години )
    газовата камера-yessssssssss
  • #22
    Ебалдошо ( преди 11 години )
    А ве тоя Дошо е за газовата камера няма ли кой да го изпрати вече там тоя няма такъв *** нечовешки
  • #21
    187 ( преди 11 години )
    ок, някой ако пита, ще знам да му кажа
  • #20
    Дошо ( преди 11 години )
    Е*ати инженерното изкуство.Някакъв продънен варел на базата на Костенурка.За онези години SL300 е бил истинско олицетворение на върха в автомобилостроенето.Тази имитация на спортна кола нищо не струва
  • #19
    187 ( преди 11 години )
    да пич, инженерното изкуство. като тръгнах да го пиша, първата ми мисъл беше само произведение на изкуството, но мисля че щеше да е неуважение към инженерите. не мога да разбера хората в тоя форум, а и не само тук, абе радвайте се на колите, такова понятие като "най - добрия автомобил" няма, всеки си има собствен вкус, всеки автомобил си има недостатъци. аз лично не се сещам за марка която да не харесвам, всяка си има специфичните предимства, особености и свой чар...
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колата наистина я гепиха, но междувеременно я намериха без щети по нея.А 3 пъти са правени не "леки", а основни ремонти на двигателя! ;)Но превода на чужди новини явно е доста трудна задача, както показват нашите приятели от Аутомедия.
fallback
Последни