IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я новата Insignia OPC

По-изразителен дизайн и 325 к.с. под капака

Ето я новата Insignia OPC

След като разкри обновените версии на Insignia - седан, лифтбек, комби и Country Tourer, германската марка Opel представи и флагманът в гамата - спортната OPC. Моделът е преминал през аналогична модернизация, която обхваща дизайните на екстериора и интериора, ходовата част и системите в колата.
Ето я новата Opel Insignia OPC
Що се отнася до визуалните промени, новостите там обхващат предната част, където доминират новите светлини, по-изразителната решетка на радиатора и леко изменената броня. В задната част виждаме познатата изпускателна система с две специфични тръби, както и новите фарове и хромираната лайстна, която сега се слива с тях. Новости има и в гамата от джанти, както и при цветовете и тапицериите.

В интериора модернизацията обхваща почти всичко. Изцяло обновена е централната конзола, на която е поставена нова инфо-развлекателна система за сметка на не малкото механични бутони, с които разполагаше вече старата Insignia OPC. Воланът и спортните седалки също са нови, както и уредите на инструменталния панел, при които километражът е позициониран в средата. На разположение на водача са и специфични данни като налягането и температурата на моторното масло, напрежението на акумулатора и зареждането му, позицията на дроселовата клапа, използваната мощност и страничното ускорение.
Ето я новата Opel Insignia OPC
По отношение на задвижващият агрегат, сериозни промени не са правени. Той е 2.8-литров V6 и генерира 325 к.с. и 435 Нм. Благодарение на задвижването към четирите колела, което от типа Haldex, разполага с електронно контролиран блокируем диференциал и може да промени пропорциите на въртящия момент от нула до 100 процента между предния и задния мост, както и между задните колела, Insignia OPC е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.0 секунди (Sports Tourer: 6.3 секунди). Максималната скорост на движение е ограничена на 250 км/час, а средното потребление на гориво е в рамките на 10.4 л/100 км. При неограничената версия на модела максималната скорост на движение достига 275 км/час.

Модернизации са правени и по ходовата част, която е усъвършенствана. Специално внимание е отделено на задния мост, при който около 60 процента от компонентите са нови. Оптимизирани са също така характеристиките по отношение на шума и вибрациите, както и софтуерът на системата ESP, който е специално настроен да реагира по-добре при поява на тенденция към недозавиване, сочи прессъобщението от Opel.

Към момента няма информация за пазарната премиера на модела. Не се съобщават и цените. Всички подробности трябва да станат ясни след по-малко от три седмици, когато автосалон Франкфурт 2013 ще отвори врати.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Една от малкото коли в този клас, които ми харесват. Това кеото ме разбива е как по дяволите за 15г технологиите почти не са мръднали - един Galant VR-4 има същите динамични характеристики и същия разход. Единствената разлика e мултифункционалния волан...