fallback

Това са хибридите Range Rover и Range Rover Sport

Двата модела разчитат на една и съща задвижваща система с дизелов двигател и електромотор

Land Rover официално представи хибридните версии на всъдеходите си Range Rover и Range Rover Sport от ново поколение. Дебютът на двата автомобила ще се състои на 12 септември по време на международното автомобилно изложение във Франкфурт.И двете модификации разчитат на един и същ силов агрегат. В него влизат 3.0-литров, 6-цилиндров дизелов двигател SDV6, електромотор, предлагащ 49 к.с., комплект литиево-йонни батерии и 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Общата мощност е 340 к.с. и 700 Нм. От производителя съобщават, че цялата електрическа система - двигател, батерии и инвертор, е с тегло от едва 120 кг. По този начин хибридните Range Rover и Range Rover Sport запазват относително ниско общо тегло – съответно 2394 и 2372 кг.От 0 до 100 км/час хибридният Range Rover ускорява за 6.9 секунди, докато Sport Hybrid прави това малко по-бързо – за 6.7 секунди. И при двете модификации резултатът е по-добър с 0.5 секунди от този на версията само с дизелов 3.0-литров мотор. Смесеният разход на гориво е 6.4 л/100 км и при двете версии, а максималната скорост – 218 км/ч за Range Rover и 225 км/ч за Range Rover Sport. При скорост до 48 км/ч двете машини могат да изминат само на електричество до 1.8 км.В Land Rover са избрали доста нестандартен начин да покажат възможностите на двата автомобила. Те ще пропътуват на собствен ход разстоянието от завода на компанията в Солихол (Вбр) до офиса на компанията Tata в Мумбай (Инд). Машините ще изминат около 16 000 км през териториите на 12 държави, като финалът на пътешествието им е предвиден за 15 октомври.Заявки за двата автомобила ще започнат да се приемат във Великобритания на 10 септември, а в останалите държави - след премиерата на модела, която е 2 дни по-късно. Първите доставки ще бъдат факт в началото на 2014 г.Снимки: Land Rover 

fallback
  • #9
    Онзи ( преди 11 години )
    този преход до индия ще бъде доста брутален към хибридните системи и към автомобилите като цяло но това са корави машини и вярвам че ще се справят
  • #8
    до RRE ( преди 11 години )
    Веднъж и ти да си прав - RR наистина е кралска кола. Само дето Ролс Ройс, не Рейндж Роувър, разбира се. Не че думите на водещите на Топ Гиър са основополагащи за мнението ми за който и да е автомобил, но дори те наричат Рейндж Роувъра "the most unreliable car in the world". На стара слава се лежи до един момент само...
  • #7
    RRE ( преди 11 години )
    Leksus ne e premium dori v sravnenie sas citroen DS,toz govori za Range Rover.Nabii si go v glavata RR e kralska kola,edno stapolo sled premiuma,koito lekcuscus ne e
  • #6
    до долния ( преди 11 години )
    "от: Анонимен( преди 11 секунди )""Положителни: 1 Отрицателни: 0"Брей брей, как успя някой толкова бързо да ти прочете коментара, че и да го хареса. Сещам се май всъщност...
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Странно РХ450 е винаги на последно място в тестовете. Слаба динамика, слаб дизайн, отчайващ интериор, нулеви офроуд възможности. За сметка на Това Рейндж Роувър е най-добрия офроудър, както се вижда има доста по-добра динамика от РХ450. и не се сещам за нито един показател в който РХ450 не губи от Рейнджа. До скоро единствено РХ450 можеше да изпъкне с нисък разход, сега и това отпада. Незнам за Кит Кат, но определено този Рейндж е най-добрия СУВ а РХ450 най-лошия. Когато фактите говорят..
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този хибрид направо прави жалкото подолие на СУВ РХ450 да изглежда като някаква смешна карикатура. Тоя под мен какъв градски извънградски разход бе при хибрида той е почти идентичен.
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този хибрид е интересен, понеже е може би първият, който е 100% съпоставим със стандартната си версия - просто е добавен хибриден модул. Добре ще е да се погледнат и данните за градско/изънградско, а не само смесения цикъл, но засега: 6,4 срещу 7,5 при стандартната версия.
  • #2
    do RRE ( преди 11 години )
    ... да не забравяме и въображаем.
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Очаквах да харчат 3/100 като всеки немски хибрид без значение мощност и размери, а те 6, 4/100.Това е вече малко по-реалистичен разход за дизелов хибрид.Поздравления за което.Значи накрая излезе, че немците лъжат повече от индийските ***.Хайде кажете сега кои са по-големи ***!
fallback
Последни