fallback

Бъдещата Alfa Romeo Spider ще е наполовина еднаква с Mazda MX5

Нови подробности за роудстъра на италианците, който ще излезе през 2015 г.

Английското издание Autocar се добра до първа официална информация за бъдещия роудстър Alfa Romeo Spider, който се разработва съвместно с Mazda. Оказва се, че моделът ще използва едва 40 % от агрегатите на новата Mazda MX-5, въпреки че и двата автомобила ще се произвеждат по едно и също време в един и същ завод.* Неофициално изображение AutocarПо външния вид на бъдещия Spider работи Марко Тенконе – главен дизайнер на Alfa Romeo и Maserati, заедно с екипа му от Centro Stile (студиото за дизайн на FIAT в Торино). Именно Тенконе създаде облика на Alfa Romeo 4C, както и на новите седани на Maserati – Quattroporte и Ghibli. Затова и се очаква, бъдещият роудстър да бъде изцяло в стила на 4C, като италианците ще се откажат от използването на ретро дизайн и на елементи от предишното поколение на модела.Spider и новата Mazda MX5 ще бъдат с еднакви предни стъкла, моторен отсек и окачване. Италианската машина ще достигне дължина от около 4 метра и широчина от 1.7 метра, като ще бъде с около 4 см по-голяма от японската си сестра. Теглото на роудстъра на Alfa Romeo ще бъде около 1000-1100 кг. Spider и Mazda MX5 няма да има припокриващи се елементи от каросерията, но по-голямата част от салоните им ще бъде еднаква.Според изданието роудстърът на Alfa Romeo ще се предлага с 1.4-литров бензинов турбо мотор. Той е същият като на модела Giulietta, където е достъпен в два варианта на мощност – 120 и 170 к.с. Очакванията са при Spider моторът да бъде форсиран и да надмине 200 к.с. Трансмисията ще бъде 6-степенен автомат с двойно сцепление.Бъдещият модел на Alfa Romeo ще се произвежда само в завода на Mazda в Япония. Той ще се появи на пазара през ноември 2015 г. В началото на същата година ще бъде готово и следващото поколение на MX5.Снимка: Autocar

fallback
  • #8
    al ( преди 10 години )
    До груди ,точно пък за 10 годишните табла на Алфа не можеш да кажеш че са ефтинджос,и пластмасови. Аз карах 156 98година произведена за 2 години и около 30 хил.км навъртени ПО АРМАТУРНОТО ТАБЛО НЕ ЧУВАХ НИТО ХЛОП,НИТО СКРИБУЦ. Единствено пасажерския айрбек леко беше понадигнат в двата края,но не беше проблем.Сега със 147 03г е същата ситуацията 6+
  • #7
    Cenitell ( преди 10 години )
    Силата на примера: От Мазда ще получат наготово надеждни коли, заради Мазда се отказват от ретроелементи в дизайна.
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези алфи със сигурност няма да са кат някоя 145 или тем подобни само ще са със много добре изпитани. А за дизайн просто маздата бледне е пред алфата. Надявам алфата да успее да изгради този нов имидж с ц4 и другите модели
  • #5
    груди ( преди 10 години )
    Моя избор ще е маздата 10 от 10 пъти. Само виж една алфа на 10 години и после една мазда на 10 години. На алфата всичките и пластмасови и гумени елементи отвън са изпечени и изронени или паднали. И мазда не са първенци по качествени материали ама Алфите ми се струват още по-зле.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Според мен алфа поемат по правилния път както е едно време един вид да правят "бюджетни супер коли" и такива готини купета и този вид спайдари. Това е начина да се върнат към миналото спортни коли а не някакви ванове и тем подобни.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мога да си купя само Алфа,която е правена от японци.Ще е супер,сигурен съм,само цената да не е солена,защото ако е то избора ще е само един МХ-5.Всъщност предполагам,че на Алфата ще и накачат доста екстри и за това ще е с подобно тегло.Предполагам Маздата ще бъде под 1000 кг иначе ще е малко неериозно.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поне за маздата съ сигурност ще гледат цената да е добра. Настоящото поколение е около 40К лв. Новото едва ли ще е повече, което е супер.
  • #1
    Стефан ( преди 10 години )
    Ааааа гадове, обещахте много под 1000кг. но пък това значи, че ще ползват стомана и цената ще е приемлива...
fallback
Последни