fallback

€35 000 е цената на първото електрическо BMW

Моделът i3 ще бъде представен следващата седмица, продажбите стартират през ноември

Първият електрически автомобил в гамата от модели на BMW - i3, ще има начална цена от 34 950 евро, съобщават от германската автомобилна компания. Премиерата на модела пред публика ще се състои следващата седмица, а продажбите ще стартират през ноември. Цената от почти 35 000 евро се отнася за напълно електрическата версия. Моделът, оборудван с допълнителен двигател вътрешно горене ще струва малко повече. Към момента няма официална информация, но спекулациите сочат сума от порядъка на 40 000 евро. Както вече стана ясно, BMW i3 ще се предлага в два варианта - напълно електрически и такъв, оборудван с ДВГ. И при двата модела мощността е 170 к.с., а въртящият момент - 250 Нм. Платформата е изградена от алуминий, пътническата клетка e от карбонов композит, а ускорението от място до 100 км/час отнема само 7.2 секунди. Напълно електрическата версия на BMW i3 е предназначена най-вече за придвижване в рамките на града. Автономният пробег на модела е между 130 и 160 километра, а за зареждането на батериите са необходими около 6 часа. Има вариант и за бързо зареждане до 80%, което отнема по-малко от 30 мин. Версията на BMW i3 за по-дълги разстояния е оборудвана с агрегат с вътрешно горене, който работи като генератор на електрическа енергия и увеличава автономията на колата до 250 - 300 км. Този двигател е позициониран в близост до електрическия мотор и разрива мощност от 34 к.с. Взет е от мотоциклет, има 2 цилиндъра и обем 0.65 литра.Снимки: BMW Още за BMW i3

Тагове: bmw i3
fallback
  • #16
    zz ( преди 10 години )
    Хем грозна, хем скъпа, хем непрактична - типино бмв. Хиляди кинти само да покажеш на хората какъв *** си всъщност.
  • #15
    BMW ( преди 10 години )
    Когато цената на електрическите коли спадне с една трета (33 %) и достигнат пробег (автономност) от поне 250 км. (само на батерии/ток), вече практически няма да имат конглокенция на пазара. Това ще се случи след 3 до 5 години.
  • #14
    BMW ( преди 10 години )
    Когато цената на електрическите коли спадне с една трета (33 %) и достигнат пробег (автономност) от поне 250 км. (само на батерии/ток), вече практически няма да имат конглокенция на пазара. Това ще се случи след 3 до 5 години.
  • #13
    DS ( преди 10 години )
    Тази кола се купува не с цел да ми е по-евтино и да пътувам извън града, а защото е зелена и практична за градски условия. Поста за вредните емисии е верен, затова примерно Астон Мартин пусна малък модел на базата на Тойота IQ.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хора не спорете за цената! От BMW не са я направили колата с цел печалба, а по малки данъци! Нали въведоха някакъв данък или нещо такова беше в ЕС, че всяка една марка трябва да има някаква средня и максимална стойност на на вредните емисии от всичките си модели! Всичко над максималните стойности са заплаща допълнително и то на много висока цена, когато имаш електромобил или хибрид общата стойност на вредните емисии пада! Това е целта на BMW, да имат по-ниски стойности на вредните емисии, не им пука дали ще се продава модела или не, важното е да не плащат допълнително пари! Ще произведат 1000 броя от модела, половината от тях да продадат, 50 отиват в най-големите и лъскави шоуруми на марката по света за експонати, останалите 450 ще ги вкарат в някой склад и там ще си изгният!
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако не мислиш само с портфейла, а и малко с главата си, има електромобили и хибриди с много по-добри характеристики и цена. Освен това БМВ-то е премиум марка, но въпросната кола с тези размери, няма как да се нарече такава. По-скоро клони, към лагерна количка. Говориш за Германия, но явно нито си ходил там, нито познаваш германци. Ако беше вярно това, което говориш, германците щяха масово да купуват електромобили и хибриди, които са на пазара, но не го правят. Защо ли!
  • #10
    sinbad0 ( преди 10 години )
    Според мен 70 000лв. за клиентелата на БМВ,не са същите 70 000лв. като за клиентите на Пежо!!!Защото Пежото е към 70-80 хиляди в момента. За пореден път се убеждавам,че по добро нещо от пазарната икономика няма.......
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако мислиш само с портфейла си тази кола няма как да ти се стори привлекателна. Но на запад особенно в Германия хората биха платили повече, защото знаят, че парите на бензионстанцията отиват при арабите, а парите които ще дадат за тази кола ще се завъртят в тяхната икономика. И разбира се тях ги е грижа за околната среда и това че не пуши е мотивация за голяма част от тях. С една дума тези коли не са за Българи! Нито имаме мисленето нито парите за тях.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хората по белия свят не живеят в панелно гето и не си спират колите в градинките и си имат гаражи.
  • #7
    вв ( преди 10 години )
    Аз така и не мога да си представя как хората в апартаменти, особено ако нямат гараж ще зареждат електромобил?
fallback
Последни