Президентската лимузина на Джордж Буш само на пръв поглед прилича на Кадилак DTS. Реално това е една дълга повече от шест метра /6300 мм/ и тежаща повече от шест тона /6350 кг./ малка крепост.
Или може да се нарече малък овален кабинет, в който президентът е способен да работи абсолютно пълноценно. Всъщност колите са две, /а може би и повече/ при това трудно можете да ги различите и те се движат винаги заедно. Това разбира се е за безопасност. Изненадващо е, но колата на президента не може да се движи с повече от 120 км/час. Тя не е и елегантна защото приоритетът е безопасност, а не красота. Това е най-обезопасеният срещу външен удар автомобил, който някога е бил произвеждан.
Макар всички специални характеристики на автомобила да са тайна, списание Auto, Motor and Sport е изнамерило доста интересни данни за колата на президента. Каросерията има уникална титаниево-керамична броня, интериорът е абсолютно изолиран и в него не може да проникнат никакви газове отвън. Има самостоятелно снабдяване с кислород. Гумите остават функционални и след големи поражения по тях. Резервоарът е защитен против експлозия. В случай на нападение около колата може да се създаде димна завеса. Бронираните стъкла са толкова дебели, че не пропускат много светлина и това налага специално осветление в колата. При преминаването на автомобила в радиус от 500 метра около него спират да функционират мобилните телефони, за да се предотврати евентуален опит за атентат и задействане на взрив чрез тях (устройството е добре познато на някои босове у нас). Колата е обезпечена срещу подслушване. Шофьорът на президента може за управлява спокойно и през нощта със загасени фарове, защото разполага със система за нощно виждане. Но сега най-интересното - ако по някаква причина шофьорът не е способен да изпълнява задълженията си автомобилът на президента може да бъде управляван дистанционно през сателет. Президентът седи в средата на задната седалка, която е за шест души. На задните врати на Кадилака е монтиран президентският знак. На предния ляв калник е президентският герб, а на предния десен калник - флагът на САЩ. През нощта те могат да бъдат осветени със специално направено за тях осветление. Естествено Кадилак DTS се произвежда и сериино, но няма нищо общо с президентската модификация. Той е оборудван с мотор с мощност от 202 или 213 kW и обем от 4.6 литра. Какъв е двигателят на президентския автомобил обаче не се е удало дори и на журналистите от Auto, Motor and Sport да разберат.