fallback

Honda Civic Tourer ще бъде рекордьор в класа си

Комбито на японците ще предлага най-голяма вместимост на багажника

С приближаването на световната премиера на Honda Civic Tourer, която ще се състои на международното изложение във Франкфурт през септември, стават ясни все повече подробности за новия модел на японците.Един от старшите инженери на Honda - Ейдриън Килхъм, разкри пред изданието AutoExpress, че Civic Tourer ще бъде рекордьор в класа си по обем на багажника. По негови думи комбито ще предлага над 610 литра обем, което е повече от големите конкуренти в сегмента - Volkswagen Golf VII Variant, Skoda Octavia и Ford Focus Estate.Архитектурата на модела с резервоари за гориво под предните седалки и торсионна греда отзад гарантира, че автомобилът ще получи напълно равен под на товарния отсек. Отсъствието на праг над задна броня ще позволи достъпът до багажника на комбито да бъде лесен и удобен, сочи информацията. Другите козове на Honda Civic Tourer при борбата му с конкурентите ще бъдат икономичните двигатели и ниското ниво на СО2. Моделът ще се предлага с 1.6-литров дизелов мотор с мощност 120 к.с., който ще изхвърля по-малко от 100 г/км СО2. Ще има и по-голям дизел – 2.2 литра с мощност 148 к.с., както и два бензинови мотора с обем 1.4 и 1.8 литра, развиващи съответно 99 и 140 к.с.В японската компания предполагат, че делът на комбито ще достигне 20% от общо продадените автомобили от модела Civic. Модификацията ще бъде с около 1500 евро по-скъпа от хечбека с 5 врати.Снимки: Honda 

fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    0.2Л повече ама е 15 к.с по-мощна.А за групо работещите дизели на Хонда Имах си аз АБ да не изкарат Гоуфо по-добър.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Honda имали най-добрия дизел 1.6..??? Стига бе, от кога? Я си купи АБ от март месец, има пряко сравнение на 5 модела. Сивик с такъв двигател 1.6 харчеше 0.2/100 повече от Голф 7 и за капак работел най-шумно и грубо от другите в теста. Като цяло нямаше за какво да похвалят Сивика- евтин салон със забележки по сглобката, твърдо и нехармонично окачване, неинформативно управление, грубо работещ и доста шумен двигател. Това е лицето на Honda.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    За пореден път най-доброто идва от Япония.Така като гледам това на снимките ще размаже конглокенцията.Толкова модерно изглежда, че който немски навес да сложиш до него ще изглежда, като от друга планета.Мотора 1, 6 се превръща в голям хит.Невероятно балансиран и икономичен.
  • #15
    ХМК ( преди 11 години )
    Абе вие шегувате ли се с тия ФолкВагини бре? Едно от нещата, с които Хонда са най-известни е именно способността им да изкарат много коне от мотора. F20C на Honda S2000 вади 123.5 коня литрова мощност. Honda B18C от Integra вади 110. Недейте да се шегувате, моля ви.
  • #14
    Кавазаки хонда ( преди 11 години )
    Аз какво ви казах да не пишете лошо за хонда я гледайте дума не дават акорди сивизи прелюди нсх - т,н ХОДА ХОНДА :D
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо изобщо пускат дизел 2.2 с ниска мощност? Това е нелепо. Всички европейски фирми, до една, ползват в този клас двигатели 1.6. Дори и двете корейски са много по в час от японците в дизелите. Колкото до тази хонда тук, не ми харесва. Тя е с размери на кола в по-горния клас. Къде е логиката? Да я кръстят Акорд и да се мери с Пасат, А4 и 3-тя серия. Ама казваш трудна работа е там, миришат им чорапите на Хонда.
  • #12
    бъчваря ( преди 11 години )
    Те и Mazda не са по-добре. Големи реклами бяха колко добре да използват 2.2 мотор, а само два месеца след това четохме как инженерите им трескаво разработвали 1.6 дизел, който, забележете, щял да замени 2.2.... Просто без коментар!
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Въпросът е, че Хонда има проблем с гамата двигатели. И най-големия лаик е ясно, че този дизел 2.2 е трагедия. Същата мощност я вадиш от 1.7 и пестиш над 100 кг. тегло и разхода пада. Японците не са *** да не знаят това, просто Хонда не може да го направи, това е.
  • #10
    Дошо ( преди 11 години )
    За истинските фенове със спортен дух има серии Type R, който ще надживее всеки немски дизел без ремонти на всеки 50000км
  • #9
    Дошо ( преди 11 години )
    Това е кола която хората ще купуват за да им върши работа, да я товарят, да возят децата и да пътуват удобно с много багаж на дълги разстояния като същевременно плащат малко за все по-скъпото гориво и местни данъци и такси.Всичко това е в унисон с фирмената политика на Хонда, която е насочена към екоразработките.Те и 200 коня могат да го направят този 2.2 дизел но вече CO2 емисиите ще бъдат други, а HONDA MOTOR CO не желае това.Които иска да се прави на състезател с дизел да си купи Голф
fallback
Последни