fallback

Най-добрите двигатели на годината 2013

Ecoboost на Ford отново грабна най-престижното отличие

Организаторите на международния конкурс „Двигател на годината” разкриха победителите в тазгодишното издание. Призьорите са разделени в 8 категории, като освен това се излъчват носителите на престижните титли "Световен двигател на годината”, "Нов двигател на годината", "Зелен двигател на годината" и "Спортен двигател на годината" Най-голям повод за радост имат във Ford, които за втора поредна година печелят титлата "Световен двигател на годината”. Отличието е за еднолитровия Ecoboost двигател с три цилиндъра. В категорията "Нов двигател на годината" победител е 1.4-литровия TSI агрегат на Volkswagen Group, който разполага със система за деактивация на два от цилиндрите при слабо натоварване. За "Зелен двигател на годината" е избран двуцилиндровия TwinAir CNG агрегат на Fiat, който може да работи както с бензин, така и с метан. В най-горещата категория - "Спортен двигател на годината", наградата отива при Ferrari и техния 6.3-литров V12 двигател, който се поставя на F12berlinetta. Пълната класация "Най-добър двигател на годината 2013" "Световен двигател на годината” - Ford EcoBoost 1.0 "Нов двигател на годината" - Volkswagen Group 1.4 TSI "Зелен двигател на годината" - Fiat TwinAir CNG "Спортен двигател на годината" - Ferrari 6.3 V12 До 1.0 литър Ford EcoBoost 1.0 1.0 - 1.4 литра Volkswagen 1.4 TSI Twin Charger 1.4 - 1.8 литра BMW / PSA 1.6 Turbo 1.8 - 2.0 литра BMW 2.0 TwinPower 2.0 - 2.5 литра Audi 2.5 TFSI 2.5 - 3.0 литра Porsche 2.7 DI 3.0 - 4.0 литра McLaren 3.8 V8 Biturbo Над 4.0 литра Ferrari 6.3 V12 Журито на конкурса се състои от 87 автомобилни журналисти от 35 страни по света, които оценяват номинираните агрегати на база управляемост, представяне, икономичност, рафинираност и успешно внедряване на нови технологии. Една интересна статиска - най-много титли в класацията, която е създадена през 1999 година, има BMW - 56. Следват VW/Audi с 29, Toyota и Honda с по 22, Mercedes с 9 Fiat/Alfa и Ferrari с по 8, BMW/PSA с 6, Ford с 5, Mazda и Porsche с по 4, PSA и GM с по 3, Subaru с 2 и McLaren с 1.Източник: International Engine of the Year Победителите от миналата година вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    На едно ниво са като потенциал, но азиатците се налага да пестят, за да им се продава стоката, докато евро.премиумите имат повече мегдан да разгърнат наличния потенциал.
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    хаха, азиатците пак ги няма никакви!Да се концентрират в памети и фотоапарати и да не се занимават с несвойствени за тях индустрии.
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    V EDNA SAVREMENNA KOLA VSQKA MEHANICHNA CHAST PRINCIPA I NA RABOTA E IZOBRETEN OT NEMCI .... VANKEL ... OTO....DOESEL ...
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    LEXUS E NISHTO POVECHE OT EDNA SKAPA TOYOTA HIBRIDA KOLA LI E .... HIBRIDA NE E NISHTO POVECHE OT VIBRATOR NA KOLELA ... HAIDE NQMA NUJDA OT PISHMQN TEHNOLOGII NAPRAVI SI EDNA LAGERNA KOLICHKA VZEMI SI EIDN AKOMULATOR I KARAI KOLA ........PISHMQN OT *** VECHE ....... GOLEMI RAZBIRACHI A IDEQ NQMAT OT NSIHTO NA SVETA
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    PARVATA KOLA ... MERCEDES .... DIZELOV MOTOR ..RUDOLF DIESEL ... VANKEOV MOTOR ..FELIKS VANKEL ... CIKAL NA OTO NA CHETERITAKTOVITE DVIGATELI NIKOLAUS OTO ... VSEKI DVIGATEL PRINCIPA MU NA REABOTA E IZOBRETEN OT GERMANCI ... PISHMQN VECHE OT NEKADARNI PUBERI DETO HABER NQMAT OT DVG .. KAMO LI OT INJINERSTVO .... KAMO LI OT MASHINOSTROENE .... NEKADARNI MNENIQ MI PISNA DA CHETA ....
  • #24
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ford ли..))) Тези същите, които ги съдят в САЩ за EcoBoost двигател, който се оказа стряскащо проблемен...?!http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19454-v-sasht-sydiat-ford-zaradi-ecoboost/Ford ли? Не, благодаря!
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно за кефа на АЛуди цената е толкова висока, че да ти се отще да му се кефиш на тоя ***. Да не съм видял такава тоалетна повече!
  • #22
    Субаруфен ( преди 11 години )
    Млада ли е тази съседка, бива ли я? Да идем да я утешим. Или пак си сънувал нещо. Щото точно Приус е най-безпроблемния хибрид на света. Има доста класации и статистики по въпроса, няма нужда да се спекулира и да се пишат глупости.
  • #21
    Germany ( преди 11 години )
    ...за премиум немските машини ауди ,бмв,мерцедес-КЕФ ЦЕНА НЯМА.това казва живота.като висиш в нета и изводите ги правиш от филмчета и наблюденията на ДРУГИ хора даже не знам що някои тука ръсят мнения.като мислите че сте открили топлата вода , и нямате кеш-караите си тоиотите и си мислете че сте с ракети.все един ден след много присмех за пуберететщината ще се осъзнаете.браво на форд-германия и това е.а другия-3.5 л е щатски и доказва че читавите неща се правят в германско,където ще го оправят.
  • #20
    Germany ( преди 11 години )
    в тая статия пък що пишете за хибриди.кола с два мотора и нерешено бъдеще за автомобилите.спираме бензиностанциите и приус като всички спира.бензина си го плащаш още при покупката.освен некви обществени личности и компютърни маниаци,никои го не ще.Бъчвар кои според тебе е ***.някое дете.и какво си мисли то.е ,че светът почва сега и тои е открил наи-верните решения.всичко друго се трие.ако влезе в реалния живот ще схване една истина:за форд-супер здрави и приятни за каране...
fallback
Последни