fallback

Най-бързата Impreza на Нюрбургринг

Автомобилът закова 7:53.08 мин. и би времето на Томи Макинен от 2011 година (Видео)

Subaru Impreza STI с доработка от британските тунери Revolution Motorstore си извоюва титлата "Най-бързата Impreza на Нюрбургринг". Автомобилът, имащ право да се движи по обществените пътища, премина през Северната дъга за време от 7:53.08 мин., като по този начин победи времето на Томи Макинен от 2011 година - 7:55.00 мин., което той регистрира със серийна Impreza STI. Рекордьорската кола носи името Project STI Nürburgring, базирана е на японската версия на STI и ще бъде произведена в още само 9 екземпляра. За направата на всеки един са нужни поне четири месеца, посочват от Revolution Motorstore и уточняват, че всички екземпляри ще бъдат с премахнати задни врати. Тунинг пакетът включва също така преден капак от карбон, по-широки акри на кланиците, по-тънки стъкла и алуминиев заден капак. Двигателят е четирицилиндров, доработен от Cosworth и има обем 2.2 литра. При налягане на турбината от 1.9 бара мощността достига 515 к.с. и 677 Нм. По време на бързата обиколка на Нюрбургринг машината е била настроена да генерира мощност от около 400 к.с. Списъкът с доработки при Project STI Nürburgring включва още: 19-инчови джанти OZ Superturismo LM, 10-бутални спирачни апарати Tarox, изключен ABS, койловъри Tein ProFlex със система за дистанционно управление EDFC, ролкейдж на мястото на задните седалки, предпазни колани TRS, седалки Recaro, специално арматурно табло, система показваща и алармираща за налягането в гумите, тапицерия от алкантара и кожа и др. Цената на Revolution STI Nurburgring е 71 994 британски лири. Снимки, видео и информация: Revolution Motorstore

fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Жермани" кара само "меро" с двигател на рено.. Аемге 1.6 DCi
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя пък "Жермани" селянина.. не приличали на коли... а ауди А4/6//8/9/12/15 нали са една и съща кола, бе комар.
  • #8
    Thebrainless ( преди 11 години )
    Само пълен автомобилен лаик може да говори лошо за една от най-култовите марки. Без значение дали човек е фен на други марки, подобно мнение е ясен показател за нивото на обща култура и познания.
  • #7
    Иво ( преди 11 години )
    А, и само още нещо: Преди известно време успях да си осъществя една мечта: взех си Аутбек H6 от 2001г. Нека Субару да са грозновати и "калпави", ама на междуградски път не пускам никой пред мен - нема беемвенца, мерцедесчета, и всякакви други тенекии. А, пък камо ли ако имам една напомпана Импреза!!! Айде със здраве и без лоши чувства.
  • #6
    Иво ( преди 11 години )
    Абе, хора. Едно не мога да разбера: като е грозна колата, не можеш да се "перчиш" с нея пред лъскавото "барче", символизира социалния ти живот, за какво се унижавате да коментирате автомобила? Субару е нишов производител, насочен към определена клиентела. Защо трябва да се натъртва постоянно била такава или такава и сравнения с Фиат, за бога.
  • #5
    trb ( преди 11 години )
    не знам какво не му харесахте на субару-то ...малко е неманеврено но е приятно за каране и става щуротийка с него като го зазиграеш :)
  • #4
    Котоошу ( преди 11 години )
    ТО БИВА ГРОЗИЛ БИВА АМА ЧАК ТОЛКОВА НЕ БИВА , САМО ФИАТ МУЛТИПРА И ТРЪТКИТЕ СА ПО - ГРОЗНИ .
  • #3
    FastDriver ( преди 11 години )
    Гледах обиколката на Макинен с подробности.ако само бяха премахнали ограничителя на скоростта, без никакви други модификации,заводската Импреза , щеше да е по-бърза от тази. имаше моменти в края на правите , където стигаше 249 км/ч и караше така доста дълго време.
  • #2
    Стефан ( преди 11 години )
    По-впечатляващо е постижението на Макинен със серийна Импреза
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    С дизайн на тунингована лада 5ца. Японеца не се научи ей!
fallback
Последни