fallback
Коментари ( 35 )
Напиши коментар
-
#25
Трябваше да дойдеш миналата година да видиш как пали дизел при -21Случило се на старичка Хонда да има проблем някъде по ел.системата няма страшно това се оправя лесно не е като постоянните проблеми с имобилайзерите на ВАГените - най-проблемните коли на света.Няма такива *** ей.Когато китайците придобият потребителска култура нещастната фирмичка ще го издуха, а това ще стане до няколко години.Мале ама ще е кеф......
-
#24
Хондата върви и върви и върви.В сервиз не стъпва.Същнот стъпва само за смяна на масло и филтри.А *** на Фолксваген ги ненавиждат на всякъде по света и създават цели форуми за да се оплакват от тях.http://vwsucks.grumblemutterspit.org/Фолксваген(Алуди, Сеат, Шкода) НИКОГА ВЕЧЕ!
-
#23
Съжалявам Доше , *** резна всички доказателства...но ти си знаеш...все пак в сервизите живеят от твоите кръвопреливания..
-
#22
Доше аз се уморих това е безкраен процес...Хондата отново не пали..сега разбрах защо твойта не се чупи..тя не се кара..стои под бризента..
-
#21
Абе Доше са разбрах ..Хонда нямат работеща помпа...за каквото и да било..
-
#20
Абе Доше ама на тея Хонди и помпите им не работели ...дори в Хонда немогат ги оправат..хората реват като линейки..
-
#19
Абе Доше ама те тея Хонди цивик не палели бре...твойта ползваш ли я ..или е на двора под бризента...
-
#18
Абе Доше ама не знаех че като вали Хондата не върви...
-
#17
Абе Доше ама на Хондата турбото за дизела се оказа консуматив..макс 100 хил...
-
#16
Незнам дали ФВ са Китайска марка и дали дори това ако беше така би било обидна квалификация, при положение, че дори китайците смятат, че по-калпава продукция от Тойота няма. Така, че може би когато се използва обидна квалификация, китайското вече не е на мода а Тойота напълно отговаря на това, няма да споменавам многомилионните сервизни акции, неработещи спирачки,самоускоряващи *** на газта, то само като споменевм 4-те глоби за последните 2-години отнесени за това че укриват умишлено дефекти по колите си и не ги отстранявали за своя сметка, или че само миналата година са платили над 1 милиард долара на бесните си клиенти, за да си оттеглят делата срещу Тойота, заради калпавата продукция на японския концерн.
11 - 20 от 35
първа < 1 2 3 4 > последна