fallback
Коментари ( 10 )
Напиши коментар
-
#10
An innlgeilett point of view, well expressed! Thanks!
-
#9
Ха, ха, 2.7 бензин 128 коня, паднах от смях!От 5 години има модели в компактния клас с такава мощност, атмосферни, но .... от 1.6 кубатура.
-
#8
Каква е тази Г класа бе?
-
#7
Руснаците ще спрат да произвеждат и другата УАЗ -ка въпрос на време.Колкото и да хвалите УАЗ-ката пазарът определя кой производител ще яде хляб и кой няма.Продажбите казват какво е хубаво и трябва да се произвежда и какво не е и трябва и да отиде на ***.В случая УАЗ-ката е за ***.
-
#6
С малко повече труд и модернизация модела можеше да върви по стъпките на Мерцедес G-клас. Но, менидмънта на руснаците им куца. Дизайна си го бива, макар и да е от 1972. С козметични промени и модернизация в съвременен дух ще си е приличен джип с old school излъчване
-
#5
Имал съм УАЗ от старите,с волговия двигател. Мноооого яка машина.Гори много, но в случая не се търси икономичност. Ремонтира се с чук. Ако не може, проблемът е електрически.
-
#4
На мен, този модел ми харесва повече от Patriot.......Преди време се произвеждаше от De Tomaso, и беше страхотен, това е бъдещето му.Само да то спрат, и Китайците, веднага ще лапнат поточните линии......
-
#3
Според мене не се продава толкова много защото има UAZ Patriot. Доста добър модел с по нова визия и доста добра проходимост характерна за УАЗ. Като гледам и по форумите доста издръжлива машина. А и патриота от вътре е много добър интериор. Демек истинска джипка.
-
#2
нали се сещате, че това е сравнително евтина джипка. и щом е евтина а има добра проходимост - значи проблема е в надеждноста и разходите за подръжак включително и разход на гориво. еми е затова не се продава. поредната простотия на руснаците
-
#1
Тази от снимката специално, си има и прилична визия даже като за УАЗ...
1 - 10 от 10