fallback

Peugeot 208 остава по-популярен от VW Polo и Renault Clio

Моделът е лидер по продажби в сегмент В в Европа

И през месец март Peugeot 208 запазва лидерската си позиция по продажби в сегмент В в Европа. Компактната френска кола оглави класацията още през декември миналата година, като до момента основните й конкуренти на пазара - VW Polo и Renault Clio, не успяват да я детронират от челната позиция. Французинът остава лидер, но същевременно записва спад в продажбите - 20 700 през март и почти 6 000 повече през февруари. Те обаче са достатъчни за да го задържат на върха. Според информацията от Peugeot сериозна роля за популярността на 208 са изиграли новите 3-цилиндрови бензинови двигатели, които заедно с високите версии на модела са най-търсени от европейците. „Нашите специалисти създадоха изключително ефикасен автомобил. В настоящия труден контекст, резултатите са налице и отговарят напълно на целите ни. Това ни обнадеждава и мотивира повече от всякога“, каза Максим Пика, генерален директор на Peugeot. От френската компания очакват да запазят челното място по продажби в сегмент В и през следващите месеци, като за тази цел ще помагат и новите версии на хечбека - 208 GTi и 208 XY, които трябва да бъдат лансирани скоро.Информация и снимка: Peugeot

Тагове:
fallback
  • #13
    RRE ( преди 11 години )
    Spomenavam,za6toto ne vav vseki vtori,ami napravo vav vseki post naso4en kam moiata osoba ima zestoki obidi,koito ne zasluzavam,nai-malkoto,za6toto nikoi ne sam obidil prav i vtoro samnenie ne ami napravo obvinenia v dolni lazi.A za vsiaka kola koiato sam pretendiral,4e sam imal ili imam ima test drive sas snimki v tozi sait.Neka da se znae 4e az sam ot drugo testo v sravnenie s 90% ot tozi forum.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    В момента с в малкия сегмент на хот хеча и пежо гти и ново клио рс ще правят полото лудо. 208 е доста красиво гти версията и тя е доста натокана, обаче ново клио рс доста дигна летвата а още не е излязла неговата къп версия.
  • #11
    v-1 ( преди 11 години )
    Ами евала РРЕ, че имаш пари и можеш да си позволиш да си купиш каквато кола искаш... Но все пак това, че във всеки 2ри пост споменаваш колко пари имаш, ми се струва като някъкво чуство на малоценност и желание все да изпъкваш на всяка цена. А пежото струва по-малко щото стартоват му цена е по-малка :]
  • #10
    RRE ( преди 11 години )
    Az dadoh 56 hiladi leva za moia GTI s vsi4ki extri za modela i znaete li za6to,za6toto prosto gi imam i kolata me kefi.Ne si pravia tanki smetki kato vas.A sled 2 godini ludo karane, nito edin dori miniaturen problem i kam 40 hiladi kilometra ia prodadoh za 27 hilaidi frankla.A ka6ona pijo sled 2 godini 6te struva 10 hilaidi leva.Za6to li se pita v tazi tolkova slozna za vas zagatka
  • #9
    v-1 ( преди 11 години )
    Ами аз не казавм, че ФВ са "кочини", кашони и други такива, както повечето малки хейтърчета пишат в този сайт. Ама не съм и заслепен само от една марка, когато другите направят нещо добро и успешно, защо да не отдадем заслужени адмирации?!?
  • #8
    v-1 - > RRE ( преди 11 години )
    Ами да ти си го написал, по-долу... И тази цена е необосновано висока за това, което ти предлага Полото... дървен интериор, нула екстри за базова модел, пластмасите са същите като на пежо, рено, фиат и всички останали... Как ли става това, че в една кола, в която се използват едни и същи материали струва с 10к евро повече..само заради марката и прехвалената реклама :] Ами те хората не пасат трева...
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХАхахА бегай от тука бе лунатик какво пак лаеш. Кой ти иска скоростната кутия на ВАГ и то на най-евтиния им градски автомобил та да иска смяна след 20 к километра за сумати пари. А новият GTi пежо ще цепи. Скапаното поло е *** дори и германците не го искат. Представи си ти колко си жалък да караш такава каруца. Що не посъбираш няколко години така та да си купиш един кашон и не те бута брат ти ХАСАН. Хем по евтина подръжка хем няма да имаш разлика от към комфорт в сравнение с каруците от ВАГ
  • #6
    RRE ( преди 11 години )
    Polo GTI-srartova cena 48 hiladi levaPejo 208 GTI-startova cena 39 hiladi leva.Spored vas dali ima za6to,ili ako poloto be6e po-eftino 6te6e da e po- dobro.Ama vie anonimnite razbira4i s praznite djobove,nikoga ne bihte se minali.Prodalzavaite da me4taete za product na VW group
  • #5
    RRE ( преди 11 години )
    Vzimat pejoto prosto za6toto e po eftino,NO NE PO DOBRO.Pejo ima li avtomatic s dvoen saedinitel-NE,no Polo ima.FACT.Pejo ima li motor 1.4 s dvoino turbo 180 konia.Ne,no Polo ima.Fact.Pejo be6e li izbrano za kola na godinata.Ne,no Polo da 2010.Fact.Aide liagaite si,4e zagasih lampite
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    RRE пак не си е пил хапчетата. А щом друг производител освен немски е на 1во място по продажби в даден сегмент в Европа, то това значи, че просто немските там са прекалено трагични, та дори и немците скапаните шовинисти немогат да ги траят. Смях в залата. Браво на пежо.
fallback
Последни