fallback

Американците избраха Honda за №1

Изненадата е победата на Toyota при пикапите

Американската компания Kelley Blue Book, специализирана в анализ на местния автомобилен пазар, публикува резултатите от своето ежегодно изследване на отношението на клиентите към автомобилните марки.Допитването показа, че марката на която най-много държат и харесват американците, е Honda. Компанията бе избрана за „най-добър бранд”, а също така получи и наградите за оптимално съотношение между качество и цена, както и за доверие от страната на клиентите. Последният приз Honda взима за втора поредна година.Цялостната награда за дизайн отиде при Ford. Призът за най-добра марка в премиум-сегмента е за BMW. В този клас с най-голямо доверие у клиентите обаче се ползва Lexus, докато за спортни качества на бранда и за дизайн за №1 в класа бе избран Porsche. Има и награда за най-висок имидж на марката, която заслужи Mercedes-Benz.Не липсват изненади в някои от категориите. Chrysler бе определен за най-съвършената марка извън премиум-сегмента, докато Toyota взе приза за най-добър бранд в категорията на пикапите. Според Wall Street Journal последното няма особено значение, тъй като американците харесват пикапите от Япония, но когато се стигне до покупка на такава машина залагат на Ford. Това се вижда от резултата, според който в САЩ продажбите на F-150 превишават тези на Tundra шест пъти. Всъщност F-150 е най-продаваното возило в САЩ от доста години насам.

Тагове: kelley blue book
fallback
  • #89
    honda_man ( преди 12 години )
    imahonda
  • #88
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мисля да кръстя дъщеря си Чиникла.
  • #87
    BB ( преди 12 години )
    @RRE: aaa izvinete, a vashata kola kolko hilqdi evra beshe che mai ne kazahte?? :)
  • #86
    Анонимен ( преди 12 години )
    Номер 1 е Астра, а номер 2 Фокус на родния пазар.
  • #85
    N1! ( преди 12 години )
    Да, ама VW Golf е новият N1 в класацията за световен автомобил за 2013 год.
  • #84
    Анонимен ( преди 12 години )
    аз сам хонда фен и са радвам карам сивик от 90-те!
  • #83
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ко се карате за коли. 99% от съвременните коли са грозни пластмасови легени, които си приличат като единствената им разлика е в емблемата на капака.
  • #82
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бедните купуват българска тоалетна хартия и продукти, но не защото са по-качествени, а защото уж са по-евтини.
  • #81
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как няма да помнят, като личния им живот започва и свършва с Интернет и всеки ден висят пред компютъра?
  • #80
    RRE ( преди 12 години )
    Interesno mi e kak pomnite moi komentari ot predi sedmici.Kakto i podozirah moiata osoba vi intriguva zivo.Sega test na UP,6te napi6a tezi dni dokato o6te sam v otpusk.Za porcheto sabiram viarno e,zatova prodadoh GTI ia i skoro i Mazdata.Opela 6te se kupi na lizing i parvona4alnata vnoska idva ot UP a.Dokato porcheto 6te e ke6,tai kato lizingovite im uslovia ne sa dobri
fallback
Последни