fallback

Нова скоростна кутия за следващия Nissan GT-R

Суперколата ще получи 7-степенна автоматична трансмисия

Обновената версия на суперколата Nissan GT-R, която ще дебютира през есента на тази година, ще получи нова трансмисия. Това ще бъде 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление, която ще замени досегашната 6-степенна. Това съобщи изданието GTChannel, което се позовава на собствени източници.Новата трансмисия ще позволи на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч  с около 0.1 секунда по-бързо от сегашната, при която резултатът е 2.7 секунди. Освен при трансмисията, автомобилът ще претърпи леки промени във външния вид, в настройките на окачването и на спирачната система, а също така ще получи и нов вид гуми. Двигателят обаче си остава същият - 3.8 литров, 6-цилиндров битурбо с мощност 550 к.с.Според данни на сайта GTChannel, главният инженер на GT-R Кацутоси Мицуно вече е тествал новата модификация на суперколата на пистата "Нюрбургринг", където е успял за премине Северната дъга за 7 минути и 15 секунди. Това е с 3 секунди по-бързо от най-доброто постижение на този модел.За последен път GT-R бе обновен през ноември миналата година. Тогава, за пореден път, бяха оптимизирани двигателят, окачването, спирачките и конструкцията.Снимка: Nissan

Тагове: Nissan GT-R
fallback
  • #39
    speedart ( преди 11 години )
    Не мога да си изкривя душата , гтр е перфектния баланс за спортен автомобил , преден двигател набутан под-таблото , скоростната кутия е при задната ос ( демек са разделени) четворно предаване и стегнато ( да го наречем ) окачване..като четворното прехвърля усилието в зависимост от натоварването...няма лека предница , няма лека задница...това е едно ***...но аз съм си фен на Порше и ще се боря докрай..
  • #38
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стига с тоя драг, Вейрона е най-добър на драг, ама като скочи на пистата ги е срам да му дадат времето
  • #37
    turbo ( преди 11 години )
    На драг го сцепва...
  • #36
    Анонимен ( преди 11 години )
    На какво го сцепва - на цена, на Нордшлайфе ...
  • #35
    Анонимен ( преди 11 години )
    Продава се по-добре дръг път, ако погледнеш инфинити е най-прогресивната марка в премиум класа. Че продават по-малко от другите премиуми е така, но те са фирма изградила имидж за 10 години, а увеличаващите се продажби говорят точно за имидж и задоволство на клиентите.
  • #34
    SLJ ( преди 11 години )
    Наистина приятен тон зададе. Хубавото е, че явно е човек, с който може да се поспори или да го кажем така - да се дебатира, което го различава от популярния тип "чобан", който оставя едно мнение с 47 обиди в него и на всичкото отгоре не знае 1 факт за какъвто и да е автомобил. и за баланса е прав! Возил съм се десетки пъти във всякакви Поршета, влюбен съм в 997 Targa, и ако има как да си го позволя, бих си го взел! Обаче за чиастия адреналин бих пробвал GT-R.
  • #33
    speedart ( преди 11 години )
    Твое мнение...Порше се продава по-добре от Инфинити...
  • #32
    turbo ( преди 11 години )
    Искам да видя клип в който ГТР(2012 модел) сток,бие Порш 911 турбо С сток,от съшата година???Има ли такъв клип в интернет???Истината е че Турбо С разцепи новия ГТР...и за това сега японците го постягат лееко,което си е достойно за уважение..
  • #31
    Анонимен ( преди 11 години )
    Speedart отдавна инфинити е доста по-говорещо за качество и премиум име от Порше. ВАГ убиха всякакъв имидж на Порше.
  • #30
    Анонимен ( преди 11 години )
    Издишат си немците, факт - няма какво да предложат при аналогични цени. Много харесвам Порше, страхотни са, но японеца предлага почти същото за два пъти по-малко пари. Следващата година ще излезне NSX, ще струва 100 хил. долара, а от Хонда обещават по-добро време от GTR... Нисан съответно ще отвърнат на удара, ама кво става с европейските фирми- бълват безбожно скъпи коли, за да могат да устискат на японеца. Сега пак ще започнат ама то история,то престиж- и Нокиа бяха върхът, сега са за никъде..
fallback
Последни