fallback

Новият Cadillac CTS предизвиква BMW 5-Series

Марката ще гони първото място в премиум-сегмента в САЩ

Cadillac ще покаже новото поколение на седана си CTS още през март. Американската компания обаче смята да пропусне изложението в Женева в началото на следващия месец, като премиерата на седана ще се състои на салона в Ню Йорк. Причината е ясна – американският пазар е далеч по-важен за Cadillac, отколкото европейския.Пред агенция Reuters от Cadillac обявиха, че новият CTS ще бъде основното оръжие на компанията в борбата срещу конкурентите от Стария континент. Най-важният от тях е BMW 5-Series, който доста успешно се продава в САЩ.Засега не се знае почти нищо за техническите характеристики на автомобила. Разбра се, че той ще бъде на удължена платформа на модела ATS, който стана автомобил на Северна Америка за миналата година.Настоящият Cadillac CTS (на снимката) бе показан още през 2007 г. и логично идва време за неговото обновяване. В GM, който е собственик на марката, бяха принудени да побързат с пускането на седана, за да може той да бъде различаван лесно от показания неотдавна ATS. Статистиката сочи, че с излизането на ATS и на новия флагман на марката – XTS, продажбите на CTS са паднали с около 15%.От Cadillac са категорични, че марката съвсем скоро трябва да излезе начело в САЩ в премиум-сегмента. За целта в близките 3 години компанията ще представи цели 10 нови или обновени модели, като сред тях ще бъдат всъдеходът Escalade и ATS във версия купе. В моделната гама ще бъдат включени още компактен кросовър и малък хечбек, който да се бори с BMW 1-Series.Снимка: General Motors

Тагове: bmw 5-series cadillac cts
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти си ***. Кой кого догонва се вижда от тук:goo.gl/UBvqY
  • #7
    Triforce ( преди 11 години )
    *** от под теб караше Джип Чироки с 2.5 мотор. Купен нов, от магазина. На 152 000 км. му падна мощността. Не можаха да го оправят и баща ми го продаде. Да не говорим американските трошки колко горят. Пък и защото са много хубави, и затова японците яко продават там. Както ти написах, всичко са цифри. Удобните коли се правят в Германия. А това, че си по-бърз, след като на мен ми е по-удобно грам, ама ГРАМ не ме интересува!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    wishful thinking :)
  • #5
    Bmw uber alles ( преди 11 години )
    Мисля че в този случай " отговора се корени във въпроса " след като Кадилак се опитва да бие БМВ, а не обратното - мисля няма какво да се коментира кой е пръв и кой дори не е втори. А по отношение на Кадилак дето бие М5 - удобно пропускаш да споменеш че им отнема някъде около 2-3 години докато пуснат кола която що годе да е на нивото на М5. Получава се, че няма някак си как да си първи при условие че винаги догонваш.
  • #4
    CTS-V ( преди 11 години )
    Алоу, *** под мен. CTS-V бие всякакви немски премиуми по всички показатели. На, писта, на драг...Даже бие АМГ Е класата по икономичност, така че си заври премиумите някъде.Когато кадилак са правили луксозни коли с автоматици, немците още са правили костенурки.
  • #3
    Triforce ( преди 11 години )
    Това е все едно някой да дойде и да ми каже, че счупената му Тойота от 2013-та година е по-хубава от моят стар Мерцедес. БМВ си е БМВ! Немското си е немско! Другото е КВО ДА Е! Пак ще почнете да пишете, че немското се чупи, ама той е най-удобното и най-приятното за каране. Другото са просто цифри. Като не можете да си ги позволите, карайте си японските и американските кочинки и се радвайте! Който има лев, кара немско, да му е удобно!!!
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много повече ми харесват от БМВ.Имат стил,доста качествена изработка,лукс и комфорт на приемлива цена.Винаги бих предпочел Кади пред баварка.
  • #1
    Void ( преди 11 години )
    Хубаво е, че си вярват. Надеждата крепи човека.
fallback
Последни