fallback

Представиха BMW 3-Series Gran Turismo

Динамика на седан, съчетана с практичността и гъвкавостта на комби

След вчерашните снимки, днес от BMW разпространиха официална и подробна информация за своя най-нов модел - BMW 3-Series Gran Turismo. Той ще бъде представен пред публика на изложението в Женева, което отваря врати в началото на месец март. "BMW 3-Series Gran Turismo съчетава спортно-динамичната природа на 3-Series Sedan с функционалността и практичността на 3-Series Touring, като ги допълва с осезаемо повишен простор и комфорт при дълги пътувания". Така от BMW описват своя нов модел, който се превръща във второто GT предложение на марката след 5-Series GT. BMW 3-Series Gran Turismo приема дизайнерските мотиви на 3-Series Sedan и Touring, но залага на някои уникални щрихи. Решетката на радиатора, например, е по-изразена, страничните прозорци са без рамки, линията на покрива е по-скосена, а в задната част е поставен активен спойлер. Той се издига автоматично при скорост над 110 км/час и се прибира, когато скоростта падне под 70 км/час. Освен това, BMW 3-Series Gran Turismo има по-големи размери от останалите двама представители на семейството. Моделът е с 200 мм по-дълъг и с 81 мм по-висок, като има удължено със 110 мм междуосие. Това се отразява благоприятно на обема на багажника, който достига 520 литра (1600 литра при свалени задни седалки), както и на пространството за краката отзад, което е е увеличено със 70 мм. Също като 3-Series Sedan и 3-Series Touring, новият модел се предлага с три линии на оборудване - Sport Line, Luxury Line или Modern Line. Наличен е и спортния пакет M Sport. Що се отнася до двигателите, при въвеждането на пазара на новото BMW 3-Series Gran Turismo ще се предлага избор от пет двигателя, работещи с технологията BMW TwinPower Turbo. На върха на гамата е BMW 335i Gran Turismo, оборудвано с шестцилиндров бензинов агрегат, доставящ 306 к.с. при 5 800 об/мин и 400 Нм между 1 200 и 5 000 об/мин. Този модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди и достига електронно ограничената си максимална скорост от 250 км/ч. Разходът на гориво при тестовия цикъл на ЕС е 8,1 л/ 100 км, емисиите на СО2 са 188 г/км. Бензиновата палитра включва и два модерни четирицилиндрови мотора, задвижващи BMW 328i Gran Turismo и BMW 320i Gran Turismo. Първият от тях доставя 245 к.с. при 5 000 об/мин и 350 Нм между 1 250 и 4 800 об/мин. Те подсигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,1 сек. и максимална скорост 250 км/ч. Средният разход на гориво е 6,7 л/ 100 км, а емисиите на СО2 – само 156 г/ км. При версията с осемстепенна автоматична трансмисия, емисиите и разхода намаляват до 149 г/ км респективно 6,4 л/ 100 км. Най-достъпната бензинова версия - BMW 320i Gran Turismo, предлага 184 к.с. при 5 000 об/мин и 270 Нм при 1 250 об/мин. Съчетан с шестстепенна механична скоростна кутия моделът изразходва средно 6,6 л/ 100 км (СО2 - 153 г/км). А в съчетание с осемстепенната автоматична трансмисия се постига дори по-нисък разход - 6,2 литра (СО2 – 145 г/км). Най-икономичен сред дизеловите предложения е BMW 318d Gran Turismo. Той разполага със 143 к.с. и 320 Нм, като изразходва средно 4,5 л/ 100 км (с механична скоростна кутия). При версията с автоматична трансмисия потреблението е 4,8 л /100 км. Ускорението 0-100 км/час отнема 9,7 секунди (автоматична трансмисия: 9,6 сек.), а максималната скорост достига 210 км/ч. Другото дизелово предложение е BMW 320d Gran Turismo. Този модел се задвижва от четирицилиндров дизелов двигател, генериращ 184 к.с. при 4 000 об/мин и 380 Нм (между 1 750 и 2 750 об/мин). Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 8,0 секунди, а максималната скорост е 230 км/ч. Средният разход на гориво в ЕС тестови цикъл е 4,9 л/ 100 км., а емисиите на СО2 - 129 г/км. Още през тази година BMW ще допълни гамата от задвижвания за новото 3-Series Gran Turismo с още един дизелов двигател, както и с интелигентното двойно задвижване BMW xDrive. Освен BMW 325d Gran Turismo с 218 к.с. от лятото на 2013 година гамата от модели ще бъде допълнена от xDrive вариантите на BMW 320i, 328i, 335i и 320d Gran Turismo.

fallback
  • #11
    GFY ( преди 11 години )
    На мен ми харесва, дори повече от 3ката. Предницата е по-агресивна и изглежда по-практична. Бих взел (ако мога) 320d X-drive :)
  • #10
    FMC ( преди 11 години )
    Зависи.
  • #9
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    po-dobre touring!
  • #8
    FMC ( преди 11 години )
    Купувам!
  • #7
    dakk ( преди 11 години )
    Грозно, но щом правят и 3-та серия GT значи са доволни от продажбите на 5-та серия GT и там има пари.
  • #6
    robi1971 ( преди 11 години )
    Браво писал съм за предния модел 320д Е90 авт.177кс извън градско 3.8-4.5л (90km ср-ск) но градско в Сф 9-10л или средно около 7л с бг нафта и вдигаше даже 240. Най-добрите двигатели като ускорение и разход. Но средно да достигнат 4.8л ми се вижда просто реклама това означава 2л извън града и под 8л в града което е невъзможно
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    само на мен ли ме струва така или това е доста грозен автомобил..да да да залейте ме с минуси защото си изразявам мнението
  • #4
    g_dobreff ( преди 11 години )
    До drianov: А къде са 6 цил. атмосферни бензини. Става малко безинтересно вече с тея турбини :(
  • #3
    1 ( преди 11 години )
    stiga beeee tiq GT serii sa OTVRATITELNI UJAS znaqt kak da razvalqt hubavata kola
  • #2
    drianov ( преди 11 години )
    Е къде е 6 цилиндровия дизел?
fallback
Последни