fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доказано най-големия *** е Тойота, справки сервизните акцийки и делата които водят клиентите и срещу нея. А бакшата в Бургас хвалят Октавията като най-здрав двигател. Така, че Хонда монда това е положението. А може да видиш в мобиле де Аудита на по 800000км. но нито една японска няма да видиш. Така, че това е още един показател, ФАКТ е че масово японските са с тройно по-малък пробег от Ауди при колите втора ръка. Ако броят надежден двигател трябва да съпоставят при еднакви километри.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Споко това да не е Тойота, която произвежда само скраб, който след няколко месеца си прибира, за ремонт в поредната сервизна акция, колегата правилно е коментирал, че става въпрос за стари коли като се броят бройки дефекти а не километри, при положение, че масово Хондите са с тройно по-малък пробег от аналогичен такъв при Аудитата не красноречив, кола на 50000км. едва ли ще посети сервиз а такава на 150000км. е вероятно да посети сервиз. Прегледай мобиле БГ и Мобиле Де и ще установиш истината.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми те хондите в мобиле БГ при 5 годишните имаше само една на 145000км. и една на 120000 и една на 109000км. останалите 130 обяви са между 13000км-80000км. като най-много са 30-40000км. При немските премиум марки средно е между 100-150000км. горе-долу тройна разлика в пробега. Нормално коли на по 30-40000км.да не влизат в сервиза. Ама иска и акъл.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина японките имат здрави двигатели обенно малолитражните!От личен опит:Митсубиши колт 1,3 (купен на 50000км) изкара до 180000 без никакви проблеми, смених го със корола 1,4 (купена на 45000км) изкара до 205000км. без нито един проблем, сега има един сивик 1,4 (купен нов) който в момента е на 90000км и до сега не имал нито един проблем. Сега съм се навил да вземам един лексус ИС200.
  • #13
    Achtung ( преди 11 години )
    Хонда е най-големия производител на ДВГ в света, инвестира най-много в R&D като процент от продажбите си, в сравнение с всеки друг автомобило производител, около 6.5%. Въпреки че не бързат много с иновациите, изпипват нещата до край. С очите си съм виждал CBR 900 на 160 хиляди километра, без да е отварян двигателя. Което е ужасно много за подобна високо оборотна машина.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Петорен не но в мобиле БГ средно немските премиум марки са с двойно по-голям пробег от японските. Май японските ги вземат хора които повече движат градско а тези които карат повече извън града карат по сериозните лимузини.
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смазващо превъзходство на Хонда!
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Kakto e kazal naroda,koito ima brada,triabva da si nosi i greben4e.6tom moze6 da si pozvoli6 Range Rover,triabva da moze6 i da izvadi6 13 hiliadi paunda za remont.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива"" Ясно, става въпрос за стари коли. Което прави класацията безпредметна. Какво значи дефекти на стар двигател? Че единия може да е на 100 000км. а другия на 1 000 000км. Като гледам колите втора въка на едни години, Ауди,БМВ и Мерцедес масово са с петорно по-голям пробег от японските
  • #8
    !!! ( преди 11 години )
    Този един проблем на 344 двигателя най-вероятно е при дизелите, по-конкретно- нагар по лопатките на турбото..., така си мисля.
fallback
Последни