fallback

Най-популярните автомобили в света

Класацията е на Forbes и има нов лидер - Ford Focus

Икономическо издание Forbes обяви класация за 10-те най-популярни автомобила на света. Тя е направена от организацията за проучване на автомобилните пазари - LMC Automotive, въз основа на продажбите за 2012 г. и има нов лидер в сравнение с предишното си издание. Тогава начело бе Toyota Corollа, която сега отстъпва първото място на Ford Focus. Посочените цифри след модела показват продажбите, които експертите от Forbes очакват до края на годината.1. Ford Focus - 1 000 000 продажбиТози автомобил не е сред добре продаваните в САЩ - около 250 000 бройки. Там Focus дори не е в първата десетка, но пък се радва на огромна популярност най-вече на пазарите в Азия и Европа. Ford инвестира огромни средства на най-големия пазар - този в Китай, като предстои моделът да започне да се произвежда в тази държава. И това ще увеличи продажбите му.2. Toyota Corolla - 966 000Досега този модел бе най-популярният на планетата, но явно проблемите между Япония и Китай оказаха влияние върху продажбите му. Става дума най-вече за протестите в Китай срещу японските стоки и последвалото ги масово отказване от тях. Вследствие на това продажбите на Toyota на най-големия пазар паднаха с 25%.3. Volkswagen Jetta - 822 000Jetta (позната на някои пазари и като Vento или Bora ) е най-добре продаващият се модел на Volkswagen в цял свят. Успехите на автомобила се дължат на голямата му популярност в САЩ и Китай. Той е много важна част от стратегията, според която през 2018 г. германският концерн трябва да стане най-големият автомобилен производител на планетата. 4. Hyundai Elantra - 777 000Корейският Hyundai демонстрира сериозно разрастване и непрекъснато печели уважение за пътя, по който е поел. Продажбите на моделите се увеличават, като най-добре се представя Elantra (продаван в Корея като Avante), който е четвъртият по успех автомобил за 2012 г.5. Ford Fiesta - 728 000В САЩ този автомобил, подобно на Focus, не е никак популярен - едва 55 000 продажби за тази година, но пък в Европа и Китай е сред най-търсените на пазара. С разрастването на Ford на китайския пазар популярността на Fiesta ще се увеличи, но засега тя заема пето място.6. Volkswagen Golf - 726 000Популярността на Golf е една от основните причини за успехите на Volkswagen. Зад Океана той отстъпва на Jetta и Passаt, но пък в Европа е без конкуренция. Като цяло съвсем леко отстъпва от намиращата се на 5-о място Ford Fiesta, но след пускането на 7-ото поколение на Golf нещата могат скоро да се променят.7. Toyota Camry - 705 000Camry е единствената кола от среден клас в първите 10, което е достатъчно доказателство за комфорта и надеждността, които предлага. Това е най-добре продаваният автомобил в САЩ от дълги години с около 400 000 бройки годишно. Това е повече от 50% от резултата, който се очаква да запише Camry до края на годината.8. Volkswagen Polo - 704 000Супер-минито на Volkswagen не се предлага в САЩ, но пък е много популярно в Европа, където можете да го видите почти навсякъде. Основните му преимущества - малки размери, които означават по-лесно намиране на място за паркиране, и нисък разход на гориво, го правят доста търсено на пазарите.9. Chevrolet Cruze - 694 000Компактният Cruze е най-добре продаващият се модел на General Motors, откакто се появи на пазара през 2009 г. Досега от него на пазара са реализирани над 1.6 млн. бройки, като само през тази година са близо 700 000. Догодина предстои и пускане на пазара в САЩ на дизелова модификация.10. Honda Civic - 638 000Обновеният през 2012 г. Civic бе критикуван заради лошата динамика и сбъркания дизайн, но това не се отрази особено на продажбите му. Въпреки това ръководството на Honda взе решение да обнови возилото, което вече се води модел 2013 г. Любопитното е, че догодина тази версия няма да се предлага на японския пазар.

Тагове: forbes
fallback
  • #60
    Анонимен ( преди 11 години )
    етническа и/или религиозна нетърпимост
  • #59
    "ВОЙН" ( преди 11 години )
    На кого викаш "неверник" бе ***? Щом *** не взема мерки,ще го направя АЗ,и ще рискувам да не мога да публикувам коментари!
  • #58
    До неверниците ( преди 11 години )
    Изобщо не говоря за френските пръдни, дето трябва да вадиш картата от джоба за да стартираш мотора. Тяхната система няма нищо общо с тая на Форд. А и аз отговорих на оня с 10 годишното БМВ, дето имало повече екстри от Фиеста и дето било комфортно. Но я прочетете, какво може да има във Фиеста от януари догодина - система за автоматично спиране в града. Има ли го това в скапаното 10 годишно БМВ или която да било друга кола от ония времена, включително скапания Сценик?
  • #57
    до МОДЕРАТОРА ( преди 11 години )
    AutoMedia,ЗАЩО ТОЛЕРИРАТЕ ОБРЪЩЕНИЯ ОТ РОДА НА ТОЗИ ПО-ДОЛУ!! ЗА ВСИЧКИ Е ЯСНО КЪМ КОГО Е НАСОЧЕН ТОЙ!!!!МОГА ДА СИГНАЛИЗИРАМ 10 пъти(ще ме обвините в спам) ,ЗА ДА МИ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ!! ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ СВОЕВРЕМЕННО ,ИНАЧЕ ИЗЛИЗА,ЧЕ И ВИЕ УТРЕ МОЖЕ ДА СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ НАС ПО СЪЩИЯ НАЧИН!!!
  • #56
    qwerty ( преди 11 години )
    колега май говориш за френски автомобил. моят Гранд сценик 2006 година ги има тези изброени от теб екстри. хахахаххаа.
  • #55
    До неверниците ( преди 11 години )
    Е, моята освен темпомат има и безключов достъп+стартиране, за което твоето 10 годишно БМВ не е и чувало. Сигурно не е чувало и за блутут свързване с аусиосистемата и телефона. А може би си набираш и с глас телефона докато караш, без да го вадиш от багажника, ако си го забравил в чантата? Сигурно имаш и подгряване на предното стъкло, ама то това е дребна екстра и сигурно е монтирана в твоето БМВ. Няма да се учудя, ако не са забравили и ESP-то, както и спирачния асистент + 5 или 7 въздушни възглавници, включително за коленете. Всъщност, готов съм да се хвана на бас, че разполагам с повече глезотии от твоята ***. А за комфорта не си прав. Тая кола е известна и с него - комфортното окачване, много подходящо и за дълъг път по пътища с неравности. А за мощността нали знаеш, че колкото по-леко купето, толкова по-добре и за ускорението и за пъргавината на пътя. Всеки сам си избира как да пътува, а аз нямам намерение да мъкна тон и половина зад гърба си, които да храня без нужда всеки ден когато пътувам сам. А аз в 90 % от случаите съм сам в колата, максимум двама. Тогава я ми кажи, какъв е смисъла да взема голямо БМВ, дето ще ми гори два пъти повече, няма да има къде да го въртя из града и за което ще плащам като поп и данъци и ремонти? Може би по-големия багажник? Грешка. Аз мога да превозя повече товар от твоя седан след като смъкна задните седалки. Тогава не виждам смисъл от подобна кола, само защото един път в месеца някой се качва отзад и видиш ли, било му малко неудобно. А до пича с Ескорта...в кой век живееш? Аз ако ти кажа, че баба ти е мъжка, ще повярваш ли? Виждаш ли и аз мога да напиша всичко, а другите веднага да ми повярват. Ама дали е така наистина? Тук говорим за автомобили, а не за ретроавтомобили от отдавна отминали времена. Ами да се върнем тогава до Ford T, да видим кой на какво ниво е бил тогава, къде са Фолксвагените и БМВ-тата! Недей така. Като говорим за автомобили, нека споменаваме само тия, дето могат да минат ТП в Европа. Не в България, защото тук всеки може да мине ТП и след това да каже, че колата му се е разпаднала! Че може да прегази и 18 човека, каквито случаи има много в милата ни родна действителност!
  • #54
    мото ( преди 11 години )
    Внимание! Най-продаваният автомобил не означава, че има качества. Безспорно най-добрите са и по-скъпи непродамаеми масово в Китай и бедна Европа.
  • #53
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бъчо, ти някакъв гей ли си ? Какво ми хвалиш тези п.ткенските коли....нито са мощни, нито имат екстри.От София до Варна как се пътува с тоя леген бе пич....едно Бмв е 46 на 10 год има темпомат,парктроник...неща немислими за 3 год фиеста.Нито имаш комфорт,нито бързина...*** умрялата кола.Има хора които пътуват редовно извънградско,какво да го правят този ***?
  • #52
    Анонимен ( преди 11 години )
    ами аз на моя Фокус имам сменен един лагер и една бубина за 40 000км.сега е на 210 000.или имам невероятен късмет или си е здрава машина.
  • #51
    До бъчо: ( преди 11 години )
    Бъчво, Форд е единствената кола, която съм виждал да й сменят почти всичко, без двиг и ск. кутия, докато е в гаранция(Ескорт).Та не ми го хвали този Форд!
fallback
Последни