fallback

Opel ADAM - малък, но практичен

Градската кола ще може да превозва два велосипеда

В последните години немската марка Opel се превърна в синоним на практичност. Тя разработи няколко системи, които позволяват пространството в интериора да бъде използвано максимално. Една от тези системи се нарича FlexFix и е предназначена за превоз на велосипеди.FlexFix първо намери място при функционалните модели на Opel като Meriva и Zafira Tourer, след което бе интегрирана и при Insignia, Astra, Mokka, Corsa и Antara.Сега става ясно, че системата ще бъде налична и при най-малкия модел на Opel. Той носи името на основателят на компанията Адам Опел и ще бъде представен официално на изложението в Париж.Както при останалите модели, носещата конзола FlexFix е интегрирана в задната броня, изтегля се на ръка, а когато не се използва изчезва почти незабележимо в бронята. При Opel ADAM системата FlexFix позволява да бъдат превозвани велосипеди с тегло до 30 килограма, а чрез допълнителен прикачващ се адаптор може да бъде натоварен втори велосипед с тегло до 20 килограма.FlexFix е разработена така, че да не пречи на отварянето на врата на багажника. Системата може да бъде наклонена по такъв начин, че задната врата да се отвори, позволявайки лесен достъп до багажника.Още за Opel ADAM вижте ТУК

Тагове: opel adam flexfix
fallback
  • #13
    zzz ( преди 11 години )
    Забележката е правилна - DOBLO. Грешката е моя.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_17125.html
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма нищо общо с Фиат 500. СОбствена разработка на Опел е. ГМ и Фиат развалиха калимерата от доста време. Единственото което още ползват съвместно е малките дизели на ГМ-Фиат Пауъртрейт, която запазиха като обща фирма до 2010.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е Кубо, а Добло
  • #9
    zzz ( преди 11 години )
    В последните години не забелязвам проблем с техниката. Дизелите са им НОМЕР 1. В общи линии се поотърсиха от старите си болежки.
  • #8
    123 ( преди 11 години )
    Те сигурно са най-практичните , но дано са и толкова надеждни. Защото всички знаем къде е проблема на италианските автомобили. Нито е в дизайна , нито в практичността а в техниката !!!
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Целия авт. е FIAT 500,прочетете!
  • #6
    zzz ( преди 11 години )
    Няма по-практични от италиянските градски автомобили! Който е карал знае. Иначе силуета много наподобява ФИАТ 500. Опел и без това са взели дизелите от ФИАТ, новото KOMBO е 1:1 с QUBO на ФИАТ.
  • #5
    :) ( преди 11 години )
    Точно така. Реално из бих предпочел точно 500. Иначе не знам защо напоследък постоянно Опел изтъкват като голямо свое предимство, че можеш да си сложиш колелата отзад. Каква ще е следващата стъпка - карта за градския в жапката?
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    В същност малко известен факт е че Форд Ка използва платфорна и някои двигатели именно от 500 така както последната Корса е взаимствала платформа от Punto Така че и двете американски марки Ford и GM обичат за малките си коли да се обръщат към Fiat Нищо чудно и тук да е станало така
fallback
Последни