fallback

Юбилейният Aston Martin - сивата фурия

Британците са готови със своя следващ модел

Британската компания Aston Martin се готви през 2013 г. да отбележи 100-годишнината от основаването си. Този повод няма как да мине без сериозни празненства. Както и без "юбилеен автомобил", който ще бъде напълно нов модел.Шефът на компанията Улрих Бенц обясни, че "машината няма да прилича на нито един от досегашните модели на марката". Неговите думи се потвърждават от шпионските снимки, които се появиха в мрежата. Сребристият прототип напомня на DB9, на чиято платформа е построен, но има съвсем различен капак с вентилационни отвори, агресивна предна част, двойни тръби на изпускателната система, нов спойлер и светодиодни задни светлини. Единствено формата на решетката на радиатора се запазва.Техническите характеристики на модела, който ще се продава от 2013 г., вече са известни. Под капака има 12-цилиндров, 6.0 литров мотор с мощност 477 к.с. По желание на клиента английската фирма може да увеличи мощнотта до 550 к.с., за да може той да достигне DBS.Освен новият модел, Aston Martin ще пусне и редица модификации на свои серийни автомобили. Един от тях е DBS Casino Royale, който е оборудван с боди-кид по мотивите на филмите с Джеймс Бонд. Доработката е на неназовани германски тунинг специалисти, след чиято намеса машината се отличава най-вече с външния си вид. Той се отличава с екстравагантна гланцова боя, а някои от частите - като предната броня, задния дифузьор и корпусите на огледалата са от карбон.От този материал са и част от елементите в салона, където са използвани още въглеродни нишки и скъпа дървесина. Интериорът се допълва и от черна алкантара с бронзови ивици. В този тон са украсени и апаратите на спирачните механизми.Що се отнася до техническите характеристики, инженерите са успели да намалят теглото на колата с 21 кг. Това става благодарение на изпускателната система. Промени има и в двигателя на Aston Martin DBS Casino Royale, чиято мощност е нараснала до 572 к.с. 

Тагове: dbs db9
fallback
  • #11
    Ivan ( преди 11 години )
    eee teia ne sa si si izprali stelkite
  • #10
    Dohco ( преди 11 години )
    Вай, вай, вай.... туй е нещо стахотно!!!Чак ще ме е страх да го доближа...
  • #9
    blago ( преди 11 години )
    Ще си я карам с 30км/ч и ще ми е през онази работа, че някакъв ме е прескочил я със 50 коня голф, я 500 коня ГТ-Р.
  • #8
    До Анонимния ( преди 11 години )
    Да превъзхождаш всички други с дизайн малко ли ти се струва?
  • #7
    Slav78 ( преди 11 години )
    GT-r по-бърз, добре и какво от това ???Втори път за първо впечатление няма, Астъна е съвършен и дума да не става за сравнение с японеца.
  • #6
    Twenty2 ( преди 11 години )
    Брат карай си стария петак и не затормозявай хората с пошлите си коментари. С който целиш да спечелиш малко внимание. Хората са казали на глупав човек само можеш да се смееш.А ти дано стигнеш някога нивото да си мериш *** със тия който имат пари да си купят тази кола
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДА бе, да бе знам, традиции, история, стил.......резултати никакви хахахахаТо се знае кое е за хора с малки *** - нещо скъпо но не превъзхождащо с нищо друго .i.
  • #4
    Twenty2 ( преди 11 години )
    Мн правилно ти го казаха,това е кола за ценители,хора който уважават себе си, за хора който знаят какъв разкош може да им предложи живота,това е стил това е като фото модел само че при колите. Аз също харесвам ГТ-Р, но къде по дяволите си тръгнал да сравняваш Астон Мартин с коли който дори и да са по бързи от него няма да имат убаянито на тази марка
  • #3
    BadKid ( преди 11 години )
    Астъна е класика, кола за аристократи, а не за писта, въпреки големия си двигател и мн коне. Ти, ако си, ама не си. НЯМА и да си. И стига вече с тоя ГТР за хора с малки ***!
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    АСтъните са такива фурии, че един пипнат 770к.с не успя да бие 600к.с ГТР на километър.Разликата беше направо смешна.Аз ако бях на тоя с Астъна щях да го продам на следващия ден.
fallback
Последни