fallback

Коя е най-бързата суперкола?

Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Lamborghini Aventador и Bugatti Veyron Grand Sport се борят за титлата (Видео).

Поредицата Head 2 Head на американското издание Motor Trend се зае с изключително приятната задача да провери кой е по-бърз - Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Lamborghini Aventador LP700-4 или Bugatti Veyron Grand Sport. Американците проверяват ускорението на колите в класическа драг надпревара. Става дума за ускорение от място на правя отсечка с дължина 1/4 миля (402 метра). Няма завои, няма спирания. На правата застават върховите автомобили на Lexus, McLaren, Lamborghini и Bugatti. Всъщност Bugatti участва с по-слабата версия на своя Veyron - открития модел Grand Sport, който разполага със "само" 1001 к.с. Ще успеели някой да се противопостави на страшилището Veyron, което черпи сили от 16-цилиндров турбодвигател? Кандидатите са оборудвани съответно с V10, V8 и V12 двигател. Подробно за: Bugatti Veyron Grand SportLamborghini Aventador LP700-4 McLaren MP4-12C Lexus LFA

fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 12 години )
    Lamborghini-то размазва без да са му нужни 1200 коня и 4 турбини!!!
  • #34
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Лексус ЛФА само звука му оправдава цената. Останалото е бонус. Няма друг такъв звук просто. Карера ГТ се доближава, ама не съвсем а и е по-скъп.
  • #33
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Ха-ха, спайкерчо, ами не си го купувай Лексуса тогава. Ха-ха-ха. А оня с моднатите ламбота и макларени - къде ги бе? Дай някой по-бърз от тая Супра да видим.
  • #32
    Spyker ( преди 12 години )
    За мен Лексуса е едно голямо недоразумение най-вече по отношение на цената. До колкото помня струваше 370 000 евро а конглокентите му които са по добри от него струват едва 200к ( 458 Italia, Gallardo, MP4-12C ). Да не говодим че емблемата е на Лексус а това хич не е престижно вив този клас коли. За тези пари 458 + Gallardo или Aventador + 911. А относно Вейрона смятам че една Agera R би го победила или поне Ultimate Aero да му сложат ще е мн интересно но списанията нямат достъп до такива коли.
  • #31
    Анонимен ( преди 12 години )
    Я кажи за какво е направен Вейрона-да покаже технологичното превъзходство на ВАГ ли..., не ме разсмивай!
  • #30
    ivojuve ( преди 12 години )
    ламбото е направо от друга планета
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Вейрона няма офицално време на Нюрбургринг, защото официалното му време не е за показване." ne glupako, zashtoto kolata ne pravena za pisata! ama nali ste prosti...!
  • #28
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Какво се пънете толкова" napuval si se ti da tursish modnata supra... i az ako hodq se modna vuv fitnesa ste ti oguna vratleto... ideqta e che modnato lambo ili modnat mclaren ste se izgubarkat sus modnata ti supra... ama ne se pritesnqvay. v krayna smetka modnatata supra e po-evtina :D
  • #27
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    До глупендера под мен - разликата между ЛФА и ЛФА нюрбургринг едишън е минимална - фиксира сполйер, по-къси пружини и леки аеродинамични подобрения за по-добтър даунфорс.
  • #26
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Какво се пънете толкова? Една добре модната супра ще ги направи смешни на драг всичките тия. Като освен че е много по-евтина, ще е и уникат, защото ще е единствена. Като тая:
fallback
Последни