fallback

Коя е най-бързата суперкола?

Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Lamborghini Aventador и Bugatti Veyron Grand Sport се борят за титлата (Видео).

Поредицата Head 2 Head на американското издание Motor Trend се зае с изключително приятната задача да провери кой е по-бърз - Lexus LFA, McLaren MP4-12C, Lamborghini Aventador LP700-4 или Bugatti Veyron Grand Sport. Американците проверяват ускорението на колите в класическа драг надпревара. Става дума за ускорение от място на правя отсечка с дължина 1/4 миля (402 метра). Няма завои, няма спирания. На правата застават върховите автомобили на Lexus, McLaren, Lamborghini и Bugatti. Всъщност Bugatti участва с по-слабата версия на своя Veyron - открития модел Grand Sport, който разполага със "само" 1001 к.с. Ще успеели някой да се противопостави на страшилището Veyron, което черпи сили от 16-цилиндров турбодвигател? Кандидатите са оборудвани съответно с V10, V8 и V12 двигател. Подробно за: Bugatti Veyron Grand SportLamborghini Aventador LP700-4 McLaren MP4-12C Lexus LFA

fallback
  • #75
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойотките на пазара са номер 1 и немските трошки дишат прахта на ТОЙОТА. Това са фактите.
  • #74
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е колко да е дръпнала - стана си ДАчия. При европейски мениджмънт Дачия няма как да дръпне освен за китайските пазари ,където главно продават евтинийки германците. Не могат да стигнат гаранциите на японците ,щото няма кой да ги научи да правят здрави коли при европейското ръководство :)) Тойотките продават бутикови Лексуси за около 400 000 долара единия. Ламбо,Порше и Мерцедес продават евтини трошляци. Бугати продава малко както Лексуса.
  • #73
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не ,разликата е,че Тойота е отговорна фирма, а германските са пълни с дефекти и докато не им паднат фаровете или колелата, не правят сервизна акция. Нормално с жалките гаранции от 2 години ясно показват колко несигурни са германците в колите си, даже не смеят да им дадат нормални гаранции,а дават точно такива като на Лада. Даже Лада дръпна вече :)))
  • #72
    Анонимен ( преди 12 години )
    Естествено - те не са масовки като немските ***.
  • #71
    Cenitell ( преди 12 години )
    Има голяма разлика между сервизните акции на европейските и на японските фирми.Обяснявал съм няколко пъти и затова го оставям за домашно до утре 12ч.по обяд:)
  • #70
    Анонимен ( преди 12 години )
    А що броят 375000 Евра за Lexus? А? Хаха,жалко германофилче.
  • #69
    Анонимен ( преди 12 години )
    На опашка се редят за новите модели на Тойота, а не на ВАГ. А ВАГ не разбрал какво е криза ли? Е що пак са след Тойота като няма земетресения? Хахаха Тойота пак депресира жалките германци. Скоро и Хюндай/КИА ще минат ВАГ!
  • #68
    Тойотките са Номер 1 ( преди 12 години )
    Тойотките са номер 1 по продажби,по клиентско задоволство и по здравина. Иначе ВАГ групата е пълна със сервизни акции- На порше му падат фаровете, на Фолксв.колелетата, Джетите и голфовете дизел направо се палят. Ей такива рабути.
  • #67
    Тойотките са Номер1 ( преди 12 години )
    Хахахаххахахахахахахахахаххахаахах, настигане на Ауди и Фолксв. В кое да ги настига- Тойота е Номер 1 в света! Също така няма в кво да ги настига - в продаването на непретенциозни китайци или бразилци???? Там спецове са германските ефтинджоси Ауди и Фолксвагенчетата.
  • #66
    !!!!!! ( преди 12 години )
    Ефтинджоси за азиатци/Китай/ и латиноси/Барзиия/ бълва Фолксваген и Ауди. Всеки знае този *** факт.
fallback
Последни