fallback

Toyota стана производител №1 в света

Японската компания си върна лидерската позиция

Тагове: toyota
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 12 години )
    Естествено че в САЩ се купува масово най-евтиното. Каза го правилно колегата, в държавата на макдоналдс, ***, хип-хопа и кока кола на корем няма как да се отдават ценности на качествени автомобили. Това даже най-големия *** като дошо галошо не може да го отрече, при положение че всички авто концерни правят едно изпълнение за САЩ и едно за Европа, където това за САЩ е в пъти по-евтино и с по-лоши материали. Така че тойота като стане първа в европа тогава да я хвалят че е постигналa нещо!
  • #20
    speedart ( преди 12 години )
    Да бе НИЕ в Европа , човека трябва да живее в Таджикистан.....
  • #19
    speedart ( преди 12 години )
    Еми по-принцип Кадилака е доста удобен , но заема място за два Икаруса ....за справка в Азия карат доста колелета , да ги *** в тарикатите...
  • #18
    До Весо ( преди 12 години )
    Весо, би ли споделил като в Европа сме най-знаещите, изискващи и претенциозни - защо най-продаваните коли са: Голф, Фиеста, Астра, Поло, Фабия, 207...? Толкова сме тарикати тук, че най-продаваните коли - все от компактния клас...
  • #17
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Хе, Тойотите били евтини? Я да видим:Корола - $16130, Джета - $15515Камри - $22055, Пасат - $19995И въпреки че са доста по-скъпи от ФВ-тата в съответния клас, Тойотите се продават 3-5 пъти повече. Качественото се продава повече дори когато е по -скъпо.
  • #16
    до дошовата "ис ( преди 12 години )
    доше, истинските фирми вадят модели с аналогичен дизайн от преди 10,20 някой (порше) вадят дизайн с корени от преди 50 години и хората им купуват колите защото това са коли с хем класически, хем модерен дизайн. Красив, разбира се подкрепен от последни технологии. Тойота вади всеки 2 години изцяло нов модел, защото предния е бил поредния им безличен кошник, който никой няма да разпознае след 10 години. Който го може го може, който не може вади нови сапунерки на евтини цени и прави псевдо-коли..
  • #15
    истината ( преди 12 години )
    ВАГ голям го вадиха, а сега голям ще го ядат. Изхвърляха се че щели да стават най-голям производител, а те скоро и в челната тройка няма да ги има по продажби. То не става със стари технологии да лъжеш хората. Накупили една камара марки и им слагат все едни и същи неща. Само опаковката по-различна, някой фар, стоп и толкова с новите модели. Печалбарска компания, която на всяка цена и средства гледа да се докопа до парите на клиентите си. Жалка компания с жалки фенове.
  • #14
    speedart ( преди 12 години )
    Първи са с кибрита ама в Азия и Америка , в Европа имат три продадени кибрита , и не се знае кой ще повтори...256 000 и една в България за цвят...
  • #13
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всички знаем, че тойота бълва на килограм евтини, грозни и трошливи коли. Това никой не го оспорва. Въпроса не е да си първи в продажбите, а първи в удовлетворението на клиентите, първи в удоволствието от шофиране, първи в дизайна на новите си автомобили и пръви при внедряване на иновативни технологии. Всичко това тойота го няма. Няма нищо, освен 1 хибридна технология. Редно е да го признаем, те бяха първите повярвали в нея. Но днес, 15 години след това ,промениха ли хибридит света? Не. И няма.
  • #12
    VTI ( преди 12 години )
    ДОШО - неискам да обиждам ама.....ти си *** батка :) Само си прочети коментара " колите им са облъчени,никои не ги иска"ЗЛЕЕЕЕЕЕ! Това е статистическо проучване сектант такъв,трик било,ако е трик и такива статий стигнат до ВАГ и не са верни знаш ли за какъв адски съд става въпрос после :) Иаде мислете с тия глави или просто не пишете СЕКТАНТ с голф!
fallback
Последни