fallback
Коментари ( 21 )
Напиши коментар
-
#21
Добре е 1000 коня,но като неможе да завива какъв е смисъла от тях?Е да,но са евтини ще кажете.Да евтини са,но не случайно.Не е само да тупнеш един голям двигател в една технически изостанала кола,която всяко по-слабо порше или нисан гтр ще победят.
-
#20
predvariteln ose izvinqvam za latinicata.GTR sy6to e LEGENDA , mojebi ne tolkova izvestna kolkoto MUSTANG , no vse pak
-
#19
Верно, че ГТР е велика кола, но това тук е ЛЕГЕНДА!Бива поне малко респект от младите.Пък и го заслужава със всичка сила!
-
#18
Като кобра се надига муцунката му ...
-
#17
AMS Alpha 10 Package за GT-R струва 64к $ без труда. сигурно 70-80к с труда. и е за 1100кс. включва и преработена трансмисия. по изгодно ми се струва от 150к $. кактоказах - предпочитам AMS нисан - шелбито е също чудовищно но трудно ще падне под 4сек със стрийт гуми.
-
#16
$200 000 за почти 1000к.с. не са много пари. Освен това е впечатляващо, че тази мощност е извадена от 5,4L! По принцип не харесвам американски коли, но не мога да отрека, че някои модели на Мустанг са доста красиви.
-
#15
снимката е обработвана-http://***.autoblog.com/photos/2012-shelby-1000/full/#photo-4920742/личи си, че някой е мазал в Photoshop, при това некадърно
-
#14
снимката е фалшива - както казах по долу такова вдигане на предницата може да стане само с драг сликове, но не и с нормални гуми.
-
#13
Мустанга заедно с *** е най-евтиния вариант да си направиш кафа да караш уникална спортна кола. Ако трябва да си вземеш спортна кола и не ти се наливат много пари Шелбито Мустанг е топ предложението. А в САЩ е още по-достъпен.
-
#12
Пеше на снимката няма как да видиш дали буксуват или не. Както се казва в статията - има пистова версия, която е напълно възможно да си вдига леко предницата.
1 - 10 от 21
първа < 1 2 3 > последна