fallback

Колите от Ловеч тръгнаха

Днес се състоя официалното откриване на автомобилния завод на Литекс Моторс, където се произвеждат автомобилите с марка Great Wall.

Тагове: Great Wall
fallback
  • #61
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво!
  • #60
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво!
  • #59
    Karutsar ( преди 12 години )
    "Рачко Пръдлето" отивай да си пасеш козите и не не даваи глупави примери.Примерът ти с Австралия е повече от голяма глупост.Ако случайно не знаеш Австралия не е в ЕС и там няма внос на коли втора употреба от Австрия,Германия,Белгия и т.н.И още нещо Завода в с.Бухово 90% са пари на Г.Ганчев.Прочетох го някъде така че онези от поднебесната империя ще си го преместят на другият крачол ако онази къшла в с.Буховица закъса с продажбите на продукцията си.Китайците могат и ще инвестират някъде другаде.
  • #58
    Na Ba4variaVgaza ( преди 12 години )
    Ako se poivi ba4varia, 6ibaite go s - zaradi nego sme na tozi hal. 6IBAITE BA4VARIA.
  • #57
    Рачко Пръдлето ( преди 12 години )
    ... ПОДНЕБЕСНАТА КИТАЙСКА ИМПЕРИЯ ЯВНО НЕ СЕ Е СЕТИЛ, ТА ТОЧНО ВИЕ *** СЕ СЕТИХТЕ И ВЕДНАГА ПРОРУКУВАХТЕ!!! САМО В АВСТРАЛИЯ ОТ ПИКАПА ЗА ПЪРВИТЕ 10 МЕСЕЦА НА 2011г. БЯХА ПРОДАДЕНИ 20 000бр. N1 ПО ПРОДАЖБИ В КЛАСА СИ!!! И ПРЕДСТАВЕТЕ СИ С БЕНЗИНОВИЯ ДВИГАТЕЛ!!! АМАН ОТ *** В ТАЗИ ДЪРЖАВИЧКА!!! *** КОЯТО ВИНАГИ ОТ ВСИЧКО РАЗБИРА И ЗА ТОВА Е НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ!!!
  • #56
    Рачко Пръдлето ( преди 12 години )
    ИДВА НАЙ-ГОЛЕМИЯ ЧАСТЕН КИТАЙСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ, ПРАВИ ЗАВОД ЗА МИЛИОНИ ЕВРО, ПОКРИВА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ (ЗА ЕКОЛОГИЧНОСТ, БЕЗОПАСТНОСТ ...) НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ОТ ДО, НО ВИДИТЕ ЛИ ПОКАЗВА СЕ БАЙ ВИ *** И КАЗВА "*** ТО ТУЙ ЗАВОДЧЕ ЩЕ ФАЛИРА ДО ДВЕ ГОДИНИ, ТЕ С ТОЗИ РАЗХОД НА ГОРИВО САМИ ЩЕ СЕ ЗАКОПАЯТ ... ДРЪН-ДРЪН-ДРЪН ... И ПАК ... ДРЪН-ДРЪН-ДРЪН" АЛООО ... ГАНЬОВЦИИИ ПАК ЛИ ВИЕ ТАРИКАТЧЕТА *** СЕ СЕТИХТЕ ЗА НЕЩО, КОЕТО НИКОЙ ДРУГ АМА НАИСТИНА НИКОЙ ДРУГ ОТ ...
  • #55
    Karutsar ( преди 12 години )
    Който разбира поне малко от автомобили ще се съгласи с мен.Това безобразно харчене на гориво естествено ще се отрази и на данъците които ще се плащат .Просто те няма да се наложат на пазара.За да тръгнат продажбите първоначалната цена трябва да е 35-40% по ниска.Първоначалната ниска цена трябва да компенсира текущите разходи от по високото харчене на гориво.По ниската продажна цена няма да осигури очакваната печалба на Г.Ганчев.И ще се задействат познатите ни номера с плащанията и идва КРАЯ
  • #54
    187 ( преди 12 години )
    *** спора...подкрепям бъчваря - данни от евростат - българина получава средно 20 и няколко процента от средната европейска заплата, производителността на труда му е 40 и няколко процента от този на средностатистическия гражданин на ЕС...мнозинството български работодатели, бачкат на принципа "като не те устройва, на улицата чакат 10 като тебе"...
  • #53
    бъчваря ( преди 12 години )
    Верно, че забравихме за разхода и вредните емисии. Ето, сега в съседната тема се спореше за данъците на мощните и лакоми возила. 7.3 л/100 км са огромно количество CO2 емисии. А сега познайте, какъв данък ще се плаща в Европа за тоя мотор :) Ами тоя разход вече го имат големи лимузини с по 300 к.с. Къде отиваме ние? Хубава работа, ама ***. да ви имам оптимизма. Че тя отсега продукцията е обречена на провал, ако не се осъвремени задвижването на тия автомобили.
  • #52
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дано нещата тръгнат. Но българина се отучи да работи не ,че някога еработил де... Бил съм свидетел в един електрокарен завод навремето, как гайка на главината не се завива, а се набиваше с ***.И цялата продукция отиваше за братската СССР. Разбира се , уволнени за подобни деяния нямаше ,та.. ако и сега така работим...
fallback
Последни