fallback

Renault ще произвежда Lodgy в Мароко

По-голяма част от продукцията ще е за Европа.

Renault съобщи, че в новооткритият завод на марката в Танжер, Мароко ще се произвежда минивана Dacia Lodgy. Годишният капацитет на съоръжението до 2013 г. ще бъде 400 000 автомобила, като 85% от тях ще са предназначени за пазарите на Европа, Африка, Мексико и Близкия Изток. Тъй като търсенето на модела е най-голямо в Европа, то повечето от возилата ще са за пазарите на Стария континент.Заводът в Танжер ще бъде сателитно предприятие на централата на Dacia в Питещи. От Renault  обясниха, че мощностите в Румъния са напълно ангажирани и те няма да правят Lodgy.Говорителят на Renault не е пожелал да коментира производствените цели на новото предприятие. Там Renault ще прави и нов лекотоварен ван, базиран на платформата на Dacia Lodgy. Откриването на завода предизвика смут във Франция и критиците обвиниха Renault, че прехвърля работни места извън страната, игнорирайки факта, че френското правителство притежава 15% дял в компанията. От Renault отговориха, че те винаги са позиционирали производство на бюджетната Dacia извън Западна Европа, заради по-ниските производствени разходи."Въпросът за изграждане на този завод в Западна Европа не е стоял на дневен ред", казва главния изпълнителен директор на Renault Карлос Госн. „Това би променило понятието за бюджетен автомобил“ , пояснява той.От Renault са уверени, че Lodgy ще затвърди имиджа на Dacia. Базовата цена за модела с пет или седем места ще е около 10 000 - 12 000 евро, докато цените във Франция на Renault Scenic или Volkswagen Touran започват от 20 000 евро.Моделите Lodgan и Duster се оказаха много по-успешни в Европа, отколкото на развиващите се пазари, за където са предназначени. Докато в Западна Европа се забелязва спад в продажбите на Renault с 8,5% през 2011 г., то Dacia увеличи пазарния си дял.Още за Dacia Lodgy

Тагове: dacia lodgy
fallback
  • #6
    Za Do6o ( преди 12 години )
    http://vbox7.com/play:34f91731
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Dizainera mnogo e haresval prednicata na Mini Countryman.
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    От Рено не пасат трева! Мароко,Турция и още няколко страни имат договори за безмитна търговия с ЕС. Това е глобализацията в действие.За потребителя няма значение каде е сглобявана колата защото 90% се прави от роботи и ОТК-то навсякаде е същото.
  • #3
    w ( преди 12 години )
    умно!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не и когато се трансферират активи на едно предприятие
  • #1
    е ке ( преди 12 години )
    е нещо не разбирам. Едно е да правиш кола в ЕС и друго извън ЕС - при вноса ще има мита, ДДС, други такси.....Иначе ван за 10 000 евро звучи много добре
fallback
Последни