fallback

GM се заяде с Ford по време на Super Bowl

Светът изчезва, оцеляват само шофьорите на Chevrolet

Американският автомобилен концерн Ford се ядоса заради рекламен клип на конкурента си General Motors (GM), който бе излъчен по време на Super Bowl. В клипа само шофьорите на пикапа на GM Chevrolet Silverado оцеляват след потопа, залял земята. Подобен късмет обаче нямат шофьорите на пикапи с марката Ford. Клипът, който бе излъчен въпреки недоволството на Ford, привлече вниманието по време на финалите, които със 111,3 млн. зрители регистрираха най-високото равнище на гледаемост в историята на американската телевизия. "Къде е Дейв?", пита в клипа шофьор на Chevrolet, след като си е проправил път през опустошения град. "Дейв не караше най-здравия и надежден пикап. Дейв караше Ford", отговаря друг оцелял шофьор на пикап от гамата на GM. От Ford са възмутени и обясняват, че колите от серията F на компанията от 35 години насам са най-продаваните пикапи в САЩ. Освен това Ford е продал и най-много пикапи, изминали повече от 250 000 километра, което доказвало надеждността на колата. През тази година стойността на стандартен 30-секунден клип, който се излъчва по време на предаването по телевизията на Super Bowl, възлиза на 3,5 млн. долара, което е с 500 000 долара повече от цената преди година.Още любопитни икономически новини четете в Investor.bg

Тагове: super bowl
fallback
  • #1
    Анонимен ( преди 12 години )
    Goliam kef-Ford i *** ne boleduvat,te napravo umirat, iiiiiieeeee!!!!!!!!!!!!!!!
fallback
Последни