fallback

Рекламната война достигна и Русия

В Москва Volvo и Audi атакуват с билбордове BMW

Войната между водещите компании на автомобилния пазар достигна и до руската столица Москва. И докато досега основна роля в противоборството играеха BMW и Audi, които намираха всякакви начини да се атакуват, към битката на марките се включи и Volvo.Шведите пуснаха транспарант с надпис "Volvo S60 - за тези, за които радостта не стига". По този начин те леко се подиграха с рекламната кампанията на BMW, която носеше името "Give Me Delight (Дай ми удоволствие / радост)". И която звучеше горе-долу така така: "Радостта значи BMW, радостта не познава граници, радостта създава еталони". Тази реклама пожъна огромен успех и спечели доста отличия.Интересното е, че преди няколко месеца и Audi нападна баварците със своя рекламен плакат, на който пишеше "Сменяме вашата радост / наслада за Audi A6". Впрочем концернът от Инголщад успя да блесне и с друга своя много свежа реклама: "Внимание! Във вашия град купиха Audi R8 GT. Веднага освободете лявата лента".Преди няколко години подобна рекламна война между BMW и Audi се разигра и по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния, САЩ. Всичко обаче започна още през 2006 година по страниците на печатните медии, където освен BMW и Audi в рекламната война се включи и марката Bentley, която имаше и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, реклама на Bentley (на снимката долу) сама по себе си говореше много и прекрати за кратко развихрилия се спор между автопроизводителите. Подробности вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо,Дошо-ти си ха всяко *** муха-май Бентли е към любимата ти VAG,така че нали знаеш-този пръст е и за твойте коли.
  • #6
    Дошо ( преди 12 години )
    Иначе 3 *** се карат кой е по-голям ***. Хюндай им затваря устите с Хюндай Елантра хибрид.
  • #5
    ( преди 12 години )
    Що ни занимавате с проеблечения ФВ и комплексарската му криентела?
  • #4
    Дошо ( преди 12 години )
    Кефи ме тая където псевдопремиум прехвалената марка Алуди се пъне срещу БМВ с А4 и отговора е шах-мат.Много яко са им натрили носовете на напудрените Фолксвагени.
  • #3
    Gosho ( преди 12 години )
    kakvi BMWeta kakvi Mercedesi eigo Bentley!!!!!
  • #2
    Нисанчо ( преди 12 години )
    "Volvo S60 - за тези, за които радостта не стига" - много остроумен слоган. Дали обаче ще успее в конку-рентната война, предстои да разберем. S60 е кола, която спокойно може да вземе голямо парче от руската торта.
  • #1
    Анонимен ( преди 12 години )
    Рекламата на Бенли е ненормално яка.
fallback
Последни