fallback

Война за производител №1 в света

Volkswagen Group оспорва лидерството на General Motors

General Motors успя да се пребори за званието автомобилен производител №1 в света, но в Европа не всички са съгласни с това. Официално американският концерн обяви продажби от 9 030 000 автомобила, което е със 7.6 % повече от 2010 г. От гледна точка на цифрите това е абсолютна победа за GM, тъй като намиращият се на второ място Volkswagen Group по-рано съобщи за 8 160 000 продажби.Германците обаче вече претендират за първото място. Пред Wall Street Journal представител на VW, обяви че в отчета за продажби на концерна не са включени резултатите на MAN и Scania. В тези две компании VW притежава контролния пакет, а техните продажби възлизат на 200 000 бройки. Ако те бъдат включени, резултатът ще стане 8 360 000.От друга страна германците твърдят, че в отчета на GM са включени резултатите на SAIC и Liuzhou Wuling Motors. В тези 2 китайски компании американците имат дялово участие, но то дори не е 50 %. Продажбите им обаче са 1.2 млн. единици, което означава, че при евентуалното им изваждане, резултатът на GM ще бъде под 8 млн.Интересното обаче е, че в резултата на германците са включени 2.2 млн. коли, произведени от смесеното предприятие FAW - Volkswagen Automobile Co., в което съвместно участие имат Volkswagen Group и китайската First Auto Works Group Corp.Сериозна борба се води и за третото място, където сега е Toyota. За нейното място обаче претендира алиансът Renault-Nissan. Според неговите ръководители в резултатите за миналата година не са включени продадените от АвтоВАЗ около 600 000 коли. В момента алиансът има 25 % от руския производител, а до края на 2012 г. ще притежава и контролния пакет акции. Ако резултатите на руснаците бъдат включени в отчета, то Renault-Nissan ще излезе на трето място в света. 

fallback
  • #47
    doc ( преди 12 години )
    Mirizmata si ti,zashtoto izlizash ot katuna ,*** smotan
  • #46
    аман от миризми ( преди 12 години )
    ей хибрид doc я се скрий, щото си по голяма воня от оня с миризмите
  • #45
    docodoco ( преди 12 години )
    mi6oka doc izpulzia ot dupeto. mi6ok mi6ok. samo da te gepna...pusni edno foto da te vidim na kvo mjaza6. mokar mi6ok doc._)O``~
  • #44
    doc ( преди 12 години )
    Na anonimni, bedni tupungeri s edna mozu4na kletka ne otgovaryam
  • #43
    740D ( преди 12 години )
    Наистина опелите вече са добри и не гният толкова много. Моята вектра, след като я намзах цялата с преобразовател, ръждата падна. Вярно, трябваше ми една кофа от него и мече за мазане на стани, но пък останаха само няколко големи дупки, заради които през лятото климатик не ми трябва. Лошото е, че зимата ми откраднаха акумолатора през една от тях, но и без тва тогава опелът ми си почива.
  • #42
    Propov ( преди 12 години )
    Аман от тая грандомания на Вагените.Те не разбраха ли,че коли освен с цифри се продават и с характер и душа.Това,че са лидери единствено означава,че са са навъдили по-вече балъци по белия свят.Все едно да кажем,че чалгата,щото е най-продаваната е най-добрата музика.Ами тя дори не е музика,както и продуктите на Ваген Груп не са съвсем автомобили..
  • #41
    Анонимен ( преди 12 години )
    Война няма.Има болни амбиции на една третоклсана фирмичка,наречена VW.
  • #40
    @ ( преди 12 години )
    doc, *** мило, ти си този който иска да ни пробута евтини японски тенекийки вместо тези качествени автомобили. Ако толкова ти се изливат комплекси от утре започни да миеш безпари тойоти по светофарите, това може и да спечели някой друг клиент на потъващия япоски кораб..
  • #39
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ooooo doc(g) mastio, ti se poiavi be SAPOL.
  • #38
    doc ( преди 12 години )
    Mushmoroci,taka se vgivyavate,vse edno bashtite vi imat akcii v tezi firmi,a ne nai-mnogo furna za milinki ili "masa" na Ilyanci
fallback
Последни