fallback

На границата между микро и мини ван: Пежо 1007 vs Рено Модус

Може би най-голямата атракция при новото Пежо 1007 е отварянето на вратите. Това става с дистанционно устройство, като след неговото задействане се чува звук на гонг и задвижваните от електрически мотор врати първо се отделят от каросерията а след това се плъзгат и отварят.

При такъв малък автомобил това изглежда малко комично, но си е атракция. Пежо 1007 е дълго 373 см. и високо 162 см. Така новият продукт на Пежо се появява в една междинна категория между микро ван и мини ван. Тук се намира само още един амтомобил - Рено Модус.          В пежото могат да пътуват 4 пътници, но много място за багаж няма да остане. Багажникът е с обем 175 литра. Двете задни седалки са самостоятелни, както предните, и могат да се плъзгат в посока напред или назад цели 23 см. .     Пежо 1007 може да се закупи с два бензинови и един дизелов двигател. Базисната версия е с 1.4 литров бензинов двигател с мощност 73 к.с. В стандартното оборудване има 4 въздушни възглавници, ABS, централно заключване с дистанционно управление и автоматично отваряне на вратите, регулиране на волана в две посоки, аудио система с CD, борд компютър. В по-високите степени на обзавеждане може да се доплати за климатик, за роботизирана скоростна кутия 2-Троник, фарове за мъгла или рефлексиращо предно стъкло, въздушни възглавници за колената и главите, ЕSP и дори асистент за паркиране. Двигателят с обем 1.6 литра има мощност от 110 к.с. Дизеловият мотор с обем 1.4 литра от типа Common-rail е с мощност 68 к.с.        Рено Модус получи пръв от малките автомобили максималната оценка от 5 звезди при теста за безопасност Euro NCAP. При дължина от 379 см. предлага места за 5 пътници и обем на багажника от 200 л. Базисното оборудване е сравнимо с това на Пежо 1007. Предлаганата гама от мотори обаче е по-богата. Базисният двигател от 1.2 литра има две версии - с мощност 65 к.с. и 75 к.с. Следва двигател с обем от 1.4 литра и мощност 100 к.с., 1.6 литра и 115 к.с. както и две версии на 1.5 литровия турбодизелов двигател common rail - 65 к.с. и 80 к.с. Наред с другото, при базисното оборудване можете да намерите и еърбегове за главите, самонасочващи се при завой фарове и климатик. Доплаща се за стабилизационната система ESP, за ксенонови фарове или за автоматична климатизация.  
Тагове:
fallback
  • #6
    mksdirxbohh ( преди 12 години )
    ZMlYNJ , [url=http://kotkiqfxnabm.com/]kotkiqfxnabm[/url], [link=http://icjmkkavmsfa.com/]icjmkkavmsfa[/link], http://erxzlmuctzyl.com/
  • #5
    kwakeu ( преди 12 години )
    G6Tj4d ifzgzsyrwtgs
  • #4
    sdjtvesyv ( преди 12 години )
    wl04NQ , [url=http://ndwvrzdldwwt.com/]ndwvrzdldwwt[/url], [link=http://jzagguwzxtgd.com/]jzagguwzxtgd[/link], http://fqqnkvdlvkmp.com/
  • #3
    Shahd ( преди 12 години )
    Way to use the internet to help people solve prolbems!
  • #2
    Дино ( преди 16 години )
    Първата кола в този клас получила 5 звезди е 1007, а пък и 1007 има много по-богато оборудване като стандарт или срещу доплащане. 1007 държа рекорда на NCAP цели 3 години като най-безопасна кола в Европа. Всичко е пари който плати повече, за него ще се кажат по-добри неща.
  • #1
    dunga ( преди 16 години )
    Пежака е с по-добър дизайн, но модуса вътре рулира! Пък и есктрите и двигателите са доста повече при него
fallback
Последни